arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
عضو شورای شهر تهران:

صدور رأی غیرعمد برای قطع درختان مجموعه انقلاب

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران گفت: از دستگاه‌های دولتی و عمومی توقع بیشتری برای حفظ و گسترش فضای سبز داریم. وی افزود: در مجموعه باشگاه انقلاب، دادگاه رای به عمدی نبودن خشک شدن درختان دارد، اما موضوع ما عمدی یا غیر عمدی بودن آن نیست، بلکه طبق قانون حفظ درختان وظیفه مجموعه‌ها و نهاد‌هاست
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: عضو شورای شهر تهران گفت: از دستگاه‌های دولتی و عمومی توقع بیشتری برای حفظ و گسترش فضای سبز داریم.

مهدی پیرهادی با اشاره به جزئیات جلسه امروز شورا با دیوان عدالت اداری اظهار کرد: امروز در جلسه مطرح شد که در برخی موارد برای برخی پرونده‌ها حکم موقت دریافت می‌شود و همین موضوع خطراتی را برای عامه مردم ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: تاکید ما در جلسه این بود که از دستگاه‌های دولتی و عمومی توقع بیشتری برای حفظ و گسترش فضای سبز داریم، برای مثال خشک شدن درختان در برخی نهادها، در سال‌های گذشته ایجاد شده اما در این دوره مدیریت شهری بر حفظ درختان حساسیت ویژه‌ای دارد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران یادآوری کرد: در مجموعه باشگاه انقلاب، دادگاه رای به عمدی نبودن خشک شدن درختان دارد اما موضوع ما عمدی یا غیر عمدی بودن آن نیست، بلکه طبق قانون حفظ درختان وظیفه مجموعه‌ها و نهاد‌هاست و هر گونه اقدامی در این خصوص باید با مجوز شهرداری صورت بپذیرد.

نظرات بینندگان