arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

فینالیست شدن جوانان والیبال ایران در رقابت‌های آسیایی / کره جنوبی زانو زد

در مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. با این پیروزی جوانان ایران ضمن صعود به دیدار نهایی این مسابقات، سهمیه رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۳ را به دست آوردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست در مرحله نیمه‌نهایی کره جنوبی را شکست دهد و فینالیست شود.

در مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

این دیدار در چهار ست و به ترتیب با نتایح ۲۵ بر ۲۲، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ به سود شاگردان مومنی مقدم به پایان رسید. با این پیروزی جوانان ایران ضمن صعود به دیدار نهایی این مسابقات، سهمیه رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۳ را به دست آوردند.

ترکیب اولیه تیم ایران را در این بازی عرشیا بهنژاد، امیر محمد گل‌زاده، پوریا خانزاده، یونس جوان، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان تشکیل داده بودند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در فینال این رقابت‌ها باید به مصاف تیم ملی والیبال هند برود.

نظرات بینندگان