arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

نبی: در رابطه با کی روش هیات رئیسه تصمیم خواهد گرفت

محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: برنامه هایمان را اعلام کردیم و برای اعضا مجمع ارسال کردیم. رسانه ها نیز اعلام شده است. در هر صورت آنچه که مهم است، تعامل و رفاه در فوتبال کشورمان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز سه شنبه هشتم شهریورماه آغاز شد و در این انتخابات مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز‌الله محمدی، سه نامزدی بودند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ کردند و در نهایت مهدی تاج با کسب 51 رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: برنامه هایمان را اعلام کردیم و برای اعضا مجمع ارسال کردیم. در رسانه ها نیز اعلام شده است. در هر صورت آنچه که مهم است، تعامل و رفاه در فوتبال کشورمان است. وقتی تعامل و رفاه در فوتبال باشد انشالله تحول در کنارش خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که صحبت از کی روش شده است، در مورد کادر فنی بگویید،گفت: من در رابطه بان این موضوع صحبتی ندارم و برای احترام به شما اصحاب رسانه پیش شما آمدم.هر مطالبی که باشد، چون فدراسیون، فدراسیونی پاسخگو باید باشد بعد از اینکه پیشنهادات و موضوعات از این قبیل در هیات رئیسه مطرح و پس از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان