arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

وزیر آموزش و پرورش: تغییر محتوای ۲۰۰ عنوان کتاب درسی از سال آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: کتاب‌ها امسال زیر چاپ بودند اما ۲۰۰ عنوان کتاب برای ایجاد تغییرات ارسال شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: وزیر آموزش و پرورش در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون تجدید نظر در کتب درسی و محتوای آموزشی ارائه‌شده به دانش‌آموزان گفت: کتاب‌ها امسال زیر چاپ بودند اما برای سال آینده محتوای ۲۰۰ عنوان کتاب تغییر می‌کند.

یوسف نوری در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون تجدید نظر در کتب درسی و محتوای آموزشی ارائه‌شده به دانش‌آموزان گفت: کتاب‌ها امسال زیر چاپ بودند اما ۲۰۰ عنوان کتاب برای ایجاد تغییرات ارسال شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخشی توسط معلمان در دانشگاه فرهنگیان و بخش اعظم در سازمان پژوهش و توانمندسازی برای دانش‌آموزان از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم انجام و در سال آینده اعمال خواهد شد.

نوری اظهار داشت: در سال جاری ۳۶ هزار و ۶۸۰ معلم از طریق آزمون استخدامی جذب شده و آزمون استخدامی جدیدی در سال جاری نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: تلاش است نیاز به معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر رجایی برطرف شود اما اگر این امر امکان‌پذیر نشد جذب از طریق ماده ۲۸ انجام می‌شود که فعلا به چنین نتیجه‌ای در این خصوص نرسیده‌ایم.

نظرات بینندگان