arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۱

توضیح سجادپور درباره حضور چهره پرداز مشهور ایرانی در سریال «الفاروق عمر»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی در خصوص حضور عبدالله اسکندری در سریال «الفاروق عمر» گفت: هنرمندان برای حضور در پروژه‌های خارجی باید اداره کل نظارت و ارزشیابی را در جریان فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش مشرق، «سید علیرضا سجادپور» مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی در گفت‌و‌گو با  فارس درباره فعالیت هنرمندان در فیلم‌های خارجی گفت: در زمینه فعالیت خارجی هنرمندان توضیحات بسیاری دادم، آیین‌نامه فعالیت هنرمندان در خارج از کشور وجود دارد و به هنرمندان اعلام کردیم، هنرمندانی که در پروژه‌های خارجی حضور دارند باید ما را در جریان قرار بدهند.

وی در ادامه افزود: یک زمان تولید به صورت مشترک است که بین تهیه‌کننده ایرانی و خارجی انجام می‌شود و مجوزهای لازم را می‌گیرند، اما زمانی که هنرمند ایرانی به عنوان یک عامل اجرایی در یک پروژه خارجی شرکت می‌کند باید طبق قانون ما را در جریان بگذارد و به ما اطلاع دهد با چه پروژه و با چه موضوع و محتوایی همکاری می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا «عبدالله اسکندری» درباره حضور در سریال «الفاروق عمر» اطلاع دادند یا خیر، گفت: من چیزی به یاد ندارم، شاید به قائم مقام من و یا اداره دیگری اطلاع داده باشند اما من به شخصه در این خصوص اطلاعی ندارم.

موافقت اصولی «لاله» صادر شده است

سجادپور در خصوص ارایه پروانه ساخت به پروژه «لاله» گفت: فیلمنامه در شرف اتمام است، در حال حاضر موافقت اصولی آن صادر شده است. پروانه ساخت فیلم زمانی صادر می‌شود که فیلمنامه کامل آماده شده باشد. در حال حاضر بازنویسی نهایی فیلمنامه در حال انجام است و هنوز به مرحله پروانه ساخت نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است پروانه ساخت آن صادر نشود، گفت: طرح اولیه فیلمنامه که ارایه شد نظر شورا را جلب کرده است، هنوز فیلمنامه کامل نیست طبق قانون باید فیلمنامه آماده شود و بعد پروانه ساخت آن صادر خواهد شد.

سرمایه خارجی فیلم توسط نیک‌نژاد تامین می‌شود

سجادپور در پاسخ به این سوال که تهیه‌کننده ایرانی و خارجی کار مشخص است، گفت: طرف ایرانی که از طرف سازمان سینمایی در این پروژه مشارکت دارد آقای آقامحمدیان است و ‌سرمایه خارجی ‌این پروژه توسط اسدالله نیک‌نژاد تامین می‌شود. بخشی از فیلم مورد حمایت سازمان قرار می‌گیرد. البته جزئیات کار در زمان صدور پروانه ساخت مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
8
من خبر ندارم . . . شاید . . . برای یک مدیر دبستان هم یک فاجعه است . وقتی موردی در قانون می آید یعنی با یک تلفن می شود با مسئولش تماس گرفت و توضیح خواست
عباس سلحشور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
8
طرف رفته كارو انجام داده اينا تازه از خواب بيدار شدن مي گن بايد بره مجوز بگيره
مثل بقيه كارامون اول اتفاق مي افته بعد تازه جلسه ميزاريم و اظهار نظر مي كنيم
نظرات بینندگان