arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

تویوتا لندکروز 80 میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: شب گذشته حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم دریکی از محورهای فرعی و کوهستانی شهرستان به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: با هوشیاری مأموران انتظامی سیریک یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال دراین شهرستان کشف شد.

 سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک در ادامه طرح "نصر" شب گذشته حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم دریکی از محورهای فرعی و کوهستانی شهرستان به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

سردار"غلامرضا جعفری" افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی، با رها کردن خودرو و مخفی نمودن آن در بین درختان با استفاده از تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه از محل متواری ، که ضمن توقیف خودرو مورد نظر ، در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق می باشد.

این مقام انتظامی هرمزگان ارزش خودرو کشف شده را بنابه نظر کارشناسان اقتصادی 80میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت: باتوجه به شناسایی متهم متواری تلاش مأموران برای دستگیری وی ادامه دارد.

نظرات بینندگان