arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: موافق ارائه بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه نیستیم

صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسیاری از کاربران تلفن همراه مایل هستند که بسته بلند مدت هم داشته باشند. البته ما چندان مایل به ارائه بسته های بزرگ اینترنت همراه نیستیم زیرا این کار رقابت با اینترنت ثابت است و هر چه بسته های بزرگ موبایل کمتر باشد برای اینترنت ثابت بهتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون وزیر ارتباطات گفت: بسیاری از کاربران موبایل علاقمند به بسته بلندمدت اینترنت هستند؛ با اپراتورها هماهنگی کرده‌ایم که بسته پرحجمی پیشنهاد کنند تا فعلا نیاز افراد رفع شود.

صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پیگیری وعده ارائه بسته پرحجم و بلند مدت اینترنت موبایل، گفت: اصولا اپراتورها باید بسته را به رگولاتوری پیشنهاد دهند که ما بسته را تایید کنیم و ما بسته را پیشنهاد نمی دهیم.

وی ادامه داد: در این باره، درخواستی برای تعریف بسته بلند مدت موبایل بوده است که متقاضیان، این خواسته را به آقای وزیر منتقل کرده اند.

عباسی شاهکوه افزود: در حال حاضر بزرگترین بسته اینترنت همراه 15 گیگابایتی است اما در گذشته بسته 70 گیگابایتی هم داشته ایم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسیاری از کاربران تلفن همراه مایل هستند که بسته بلند مدت هم داشته باشند. البته ما چندان مایل به ارائه بسته های بزرگ اینترنت همراه نیستیم زیرا این کار رقابت با اینترنت ثابت است و هر چه بسته های بزرگ موبایل کمتر باشد برای اینترنت ثابت بهتر است.

وی توضیح داد: با این حال برای افرادی که به بسته بزرگ اینترنت موبایل عادت کرده اند و بسته بزرگ اینترنت نیاز دارند در حال هماهنگی با اپراتورها هستیم که بسته بزرگ و بلندمدتی را پیشنهاد دهند تا فعلا افرادی که نیاز دارند نیازشان رفع شود تا روزی که ان شالله اینترنت ثابت توسعه پیدا کند.

نظرات بینندگان