arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۱

اجاره ماشین لوکس در دبی ، کرایه خودرو لاکچری در دبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اجاره ماشین لوکس در دبی ، کرایه خودرو لاکچری در دبی

دبی، یکی از محبوبب ترین و مدرن ترین شهرهای گردشگری جهان است. سالانه گردشگران زیادی از شهرهای مختلف به این شهر سفر میکنند و از مناطق دیدنی دبی بازدید می کنند.

یکی از بزرگترین مزایای شهر دبی، خودروهای لوکس آن است. رانندگی با خودروهای لوکس و لاکچری با قیمت ارزان، آرزوی هر شخصی است. با توجه به هزینه های بالای خرید خودرو، اجاره ماشین لوکس در دبی بهترین گزینه برای سفر شما می باشد.

برای کرایه خودرو لاکچری در دبی، در ابتدا باید یک شرکت معتبر در زمینه رنت ماشین پیدا کرده و پس از بررسی مدارک موردنیاز برای اجاره ی خودرو، ماشین موردنظر خود را رنت کرده و سفری به یادماندنی را آغاز کنید.

اجاره ماشین لوکس در دبی ، کرایه خودرو لاکچری در دبی

شرایط و مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو در دبی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، دبی یکی از مدرن ترین و پربازدیدترین شهرهای گردشگری در جهان می باشد.

دبی در جنوب شرقی خلیج فارس قرار گرفته و می‌توان این شهر را یکی از بزرگ‌ ترین مراکز تجارت در خاورمیانه دانست. مراکز خرید، ساحل های گردشگری، مکان های دیدنی و مدرن و برج های خاص، از مزایای این شهر می باشند.

بیشتر خودروهای این شهر، لاکچری بوده و رانندگی با آن ها می تواند مغز هر دوستدار خودرویی را درگیر سازد.

از این جهت، اجاره خودرو لوکس در دبی، بسیار مورد طرفدار قرارگرفته است. شما می توانید با توجه به بودجه مدنظر خود، ماشین محبوب را به صورت با راننده و بدون راننده کرایه کرده و از رانندگی با آن لذت ببرید. یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو، رنت کنیم می باشد. شما می توانید برای کرایه خودرو از این شرکت، به سایت زیر مراجعه کرده و خودرو مدنظر را با توجه به تعداد روزهای مدنظر و نوع نیاز خود، رنت کنید. https://rentkonim.com/car-rental-in-dubai/

شرایط کرایه ماشین بدون راننده در دبی

صدای اگزوز خودروهای لوکس، هر نگاهی را به سمت خود جذب میکند. از این رو، افراد زیادی خودروهای لوکس را به صورت بدون راننده رنت میکنند تا بتوانند رانندگی با خودروی محبوب خود را تجربه کنند.

 شرایط و مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو بدون راننده در دبی عبارتند از:

1.اصل و کپی از گواهینامه بین المللی

2.اصل و کپی از گواهینامه ایرانی

3.اصل و کپی از ویزا

4.اصل و کپی از پاسپورت

5.اصل و کپی از بلیط هواپیما برای ایرانیان

پس از آماده سازی مدارک ذکر شده و تایید آن ها توسط کارشناسان بخش فروش شرکت، می توانید خودرو خود را در محل مورد و زمان مدنظر خود تحویل گرفته و پس از اتمام قرارداد، آن را عودت دهید.

شرایط و مدارک موردنیاز برای رنت ماشین با راننده در دبی

رانندگی در سفر، برای برخی از افراد خسته کننده و برای دیگر غیر ممکن است. از آنجایی که هزینه ی حمل و نقل با تاکس در دبی بسیار زیاد بوده و بسیاری از گردشگران نیز نمیتوانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، بهترین گزینه اجاره خودرو با راننده در دبی است.

در این زمان، شما نیازمند هیچ مدرک و یا شرایط خاصی نمیباشید و تمامی مسئولیت ها اعم از خسارات و تصادفات، برعهده ی راننده ی مجرب شرکت می باشد.

شما می توانید خودرو مدنظر خود را در دبی، به صورت روزانه و یا ساعتی کرایه کرده و از سفر خود در کنار عزیزان، بدون خستگی ناشی از رانندگی، لذت ببرید.

قوانین رانندگی در دبی چگونه است؟

یکی از مهمترین نکات قبل از سفر به دبی و اجاره ماشین، دانستن قوانین رانندگی در این شهر است.

قوانین رانندگی در شهر دبی، بسیار سختگیرانه است. به همین دلیل، آمار خسارت های ناشی از تصادف در چند سال اخیر در این شهر، به شدت پایین آماده است.

از قوانین مهم رانندگی در این شهر می توان به:

1.عدم پارک خودرو در محل پارک معلولین

2.عبود نکردن از خط اتوبوس و تاکسی

3.عدم تغییر مسیر ناگهانی

4.رعایت نکردن سرعت مجاز

5.عدم توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی

6.عدم توجه به محل عبور عابرین

7.همراه داشتن سند اجاره ماشین در هنگام رانندگی

8.تمیز نگه داشتن خودرو

با رعایت کردن موارد ذکر شده، می توانید به راحتی در دبی، از اجاره خودرو استفاده کرده و سفری ایمن را تجربه کنید.

شرکت رنت کنیم، با آسان ترین شرایط و ارزان ترین قیمت ها، به صورت 24 ساعته و با مزایایی مانند پرداخت بدون کردیت کارت، پرداخت ریالی و ارزی، در خدمت تمامی عزیزان می باشد.

 

نظرات بینندگان