arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۱

بازداشت مدیر یک سایت خبری با شکایت جوانفکر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر مسئول سایت فردا که در پی شکایت علی اکبر جوانفکر بازداشتش شده بود و امروز به قید وثیقه آزاد شده است، گفت: مدیر روزنامه ایران مجرمی است که آزادانه فعالیت و بر علیه دیگران نیز طرح دعوی می کند.
 
سجاد نوروزی، مدیر مسئول سایت فردا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه دادگاه این سایت در دادگاه مطبوعات گفت: شکایت جوانفکر، مدیر مسئول روزنامه ایران از سایت فردا تحت عنوان نشر اکاذیب مطرح شده بود.
 
وی با بیان اینکه عده ای از روزنامه نگاران روزنامه ایران در اعتراض به سوء مدیریت جوانفکر و و وضعیت روزنامه مطالبی را در اختیار سایت فردا گذاشته بودند، تصریح کرد: سایت فردا نیز با توجه به مستندات که آنها را در اختیار قاضی نیز قرار داد و همچنین همبستگی صنفی این اخبار را منتشر کرد.
 
نوروزی تصریح کرد: یک بند از شکایت نیازمند استعلام از نهادهای امنیتی بود و به همین دلیل نیز تا نتیجه استعلام بنده به قید وثیقه آزاد شدم.
 
وی با اشاره به اینکه قاضی پرونده جزو قضات شریف و عادل است، خاطرنشان کرد: جوانفکر بر اساس اطلاعیه های رسمی دستگاه قضا مجرم شناخته شده است و حکم کناره گیری از فعالیت های مطبوعاتی برایش صادر شده که لازم الاجراست.
 
به گفته نوروزی دستگاه قضایی باید قاطعیت حقوقی قابل تقدیر را به دانه درشت ها تعمیم بدهد. امروز یک مجرم آزادانه در حال فعالیت مطبوعاتی است و بر علیه دیگران نیز طرح دعوی می کند.
 
نوروزی خاطرنشان کرد: فشارهای رئیس جمهور و اطرافیانش باعث شده که حکم جوانفکر اجرا نشود و او آزادانه به فعالیت خود ادامه دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
1
8
عدالته دیگه
خط قرمز
نظرات بینندگان