arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۱

هشدار مجلس به مسوولان تنظیم بازار درباره گرانی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تذکرات جدی برای ساماندهی وضعیت بازار در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان به وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی داده شده است.

سیدمحمدحسین میرمحمدی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت تنظیم بازار در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از تعطیلات مجلس وزرای صنعت، معدن و تجارت و  جهادکشاورزی به مجلس دعوت شدند، تذکرات جدی برای ساماندهی وضعیت بازار از سوی نمایندگان به آنها داده شده است.

وی با تاکید براینکه نمایندگان مجلس در این دوره مصمم هستند در بعد نظارتی قوی‌تر از گذشته عمل کنند، گفت: اعضای این کمیسیون بعد از تعطیلات مجلس جلسه ای را با مسئولان و دست اندرکاران تنظیم بازار برگزار خواهند کرد و مجددا برای ساماندهی وضعیت بازار به آنها تذکراتی داده خواهد شد.

مشاور حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: درصورتی که مسئولان مربوطه به هردلیلی از این وظیفه خطیر کوتاهی کنند به طور قطع و یقین مجلس از ابزارهای نظارتی خود اعم از سئوال یا استیضاح وزیر برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاها در بازار استفاده خواهد کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
0
8
بله اقدام شد گوشت 20000هزارتومان مرغ 6600هزارتومان پنیر پاک 2400تومان برنج ... روغن ... نان ... میوه ... لبنیات .... شیر برای بچه ها ... ماست ... کلا خدا ...
تی تی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
0
7
اگه این هشدارها که برای ماه مبارک رمضونه در این ماه کارگر بیفته ، ما حاضریم تموم ایام سال رو تا آخر عمر روزه بگیریم ! آخه با این گرونی ها عادت کردبم به یه وعده خوردن !
نظرات بینندگان