arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۱

کفاشیان: "تيم" گيتي پسند تباني نكرده !

به گفته کفاشیان، تبانی انجام شده تبانی تیم و باشگاه نبوده است بلکه به وسیله برخی از دست اندرکاران انجام شده است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا امسال جام حذفی تعطیل خواهد شد یا خیر؟ افزود: این موضوع در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل درخواست انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور بیشتر بازیکنان در تیم ملی مطرح شد.

وی با بیان اینکه این موضوع در AFC نیز مطرح شد، ادامه داد: اما آنها اعلام کردند که این موضوع بر طبق مقررات نیست و قرار است که این موضوع را هفته آینده دوباره مطرح کنیم، و مشخص خواهد شد که می توانیم جام حذفی را تعطیل کنیم یا خیر.

کفاشیان تاکید کرد: اگر قرار باشد سهیمه خود را در AFC از دست دهیم جام حذفی تعطیل نمی شود و برگزاری مسابقات فشرده تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع مورد تایید هیات رئیسه لیگ است، اظهار كرد: اگر این طرح اجرا شود تعطیلی جام حذفی فقط به مدت یکسال خواهد بود.

كفاشيان خاطرنشان کرد: تمامی امکانات را برای راهیابی به جام جهانی فراهم خواهیم کرد و برای حضور در این جام ریسک نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امضاي قراردادهای میلیاردی در تیم ها به خصوص در تیم های استقلال و پیروزی محرز شده است؟ توضیح داد: ما تاکنون هیچ چیزی بر طبق اسناد و مدارک داده شده برای ثبت نداشته ایم اما طبق مصاحبه های انجام شده مبنی بر اینکه برخی بالاتر از سقف، قرارداد بسته اند، اختیار را به سازمان لیگ داده ایم که از آنها درخواست کنند که اظهارنامه پر شود و در سقف تعیین شده، قرارداد بسته شود.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در این راستا اگر موضوعي محرز شود جرایم به آنها خواهد خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فرستادن باشگاه فوتسال گیتی پسند به آسیا که تبانی کرده بود رضایت دارید؟ گفت: گیتی پسند تیمی بوده است که فقط 50 درصد از بازیکنان آن را بازیکنان تیم ملی تشکیل داده است و از توانمندی های لازم برخوردار است.

به گفته کفاشیان، تبانی انجام شده تبانی تیم و باشگاه نبوده است بلکه به وسیله برخی از دست اندرکاران انجام شده است!

به گزارش مشرق، وی در مورد حضور بانوان باحجاب در مسابقات فوتبال بیان کرد: این موضوع در دو سال گذشته به فیفا مطرح شد اما به دلیل اینکه بر طبق مقررات آنها نبود با مخالفت مواجه شد.

كفاشيان ادامه داد: اما در حال حاضر این طرح به تصویب رسیده است و بانوان مسلمان نیز می توانند با حجاب کامل در مسابقات فوتبال شرکت کنند.

وی این امر را موفقیت بزرگی بیان کرد و اظهار داشت: تاکنون برای طراحی لباس مخصوص پیشنهاداتی شده است و از ما نیز نظرخواهی کرده اند و در صدد هستیم در ارتباط با لباس خاص بانوان فعال در این ورزش به توافق برسیم.

دومین مجمع انتخاب رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد که "حسین جعفرزاده" به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی انتخاب شد
نظرات بینندگان