arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

داستان دنباله‌دار اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال؛ توافقِ فسخ حاصل نشد

پدراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی، پس از برکناری از سمتش و بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت ایران، به منظور بحث و گفتگو درباره نحوه فسخ قرارداد و دریافت مطالباتش راهی فدراسیون فوتبال شد. وی که به همراه دستیارانش در این جلسه شرکت کرده بود، پس از این نشست که چند ساعت به طول انجامید، بدون حصول توافق فدراسیون فوتبال را ترک کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نشست سرمربی سابق تیم ملی ایران با مدیران فدراسیون فوتبال بدون رسیدن به تفاهم برای فسخ قرارداد، به پایان رسید.

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی، پس از برکناری از سمتش و بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت ایران، به منظور بحث و گفت‌وگو درباره نحوه فسخ قرارداد و دریافت مطالباتش راهی فدراسیون فوتبال شد.

وی که به همراه دستیارانش در این جلسه شرکت کرده بود، پس از این نشست که چند ساعت به طول انجامید، بدون حصول توافق فدراسیون فوتبال را ترک کرد.

با توجه به بندی که در قرارداد اسکوچیچ وجود دارد، فدراسیون باید برای فسخ قرارداد این مربی حدود ۵ ماه از قراردادش را به عنوان غرامت پرداخت کند. با این حال، گفته می‌شود اسکوچیچ برای نهایی کردن فسخ قرارداد خود، خواستار دریافت مبلغی بالاتر از رقم قید شده در قراردادش شده است.

پایان بی‌حاصل جلسه امروز اسکوچیچ با مدیران فدراسیون فوتبال درحالی است که، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون دیشب اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲، اسکوچیچ نیز پاداش دریافت خواهد کرد.

نظرات بینندگان