arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۱

سردار نقدی: 1+5 مساوی با صفر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رئیس سازمان بسیج مستعضفین گفت: امروز قرارگاه 1+5 برای مقابله با پیشرفت صاعقه‌وار اسلام ساخته شده است.

سردار محمدرضا نقدی امروز در دیدار با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج استان کرمانشاه در حسینه ثارالله اظهار کرد: امروز بسیج با ایستادگی و ادامه راه شهدا عزم خود را جزم کرده است تا به موفقیت‌های بزرگ دست یابد.

*بسیج ثابت خواهد کرد 1+5 مساوی با صفر است

نقدی با اشاره به اینکه قرارگاه 1+5 برای مقابله با پیشرفت صاعقه‌وار اسلام ساخته شده است ادامه داد: بسیج ثابت خواهد کرد 1+5 مساوی با صفر است.

وی با بیان اینکه اساس نظام اسلامی به انسان ساخته شده، وابسته است تصریح کرد: اگر انسان با خدا وجود داشته باشد نظام اسلامی به معنای واقعی تشکیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین گفت: ولایت همیشه بوده است و زمین خالی از حجت خدا نیست اما انسان‌ها همیشه آمادگی پذیرش ولایت را نداشته‌اند.

وی بسیجی را مطیع پروردگار خواند افزود: بسیجی برای ساختن خود می‌کوشد و همیشه برای رضای پروردگار گام برمی‌دارد.

نقدی استان کرمانشاه را مهد دلدادگی و ولایت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که بسیج باید انجام دهد این است که هر روز با ولایت باشد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک برخورد تند نیست اظهار کرد: یک بسیجی باید با صمیمیت و مهربانی فریضه‌الهی امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهد چرا که امر به معروف و نهی از منکر راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

در این دیدار چند هزار نفر از بسیجیان پرشور به طرح سؤال و مباحث مختلف پرداختند و این دیدار با جمع‌بندی و نتیجه‌گیری به پایان رسید.
نظرات بینندگان