arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۱

دیدار رودروی احمدی نژاد با مردم در نهاد ریاست جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور به صورت چهره به چهره با شماری از مردم دیدار و پس از آگاهی از مسائل و مشکلات آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی و رفع آنها صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار  رو در رو با مردم که در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بیش از پنج ساعت به طول انجامید از ملاقات‌شوندگان با روی گشاده استقبال کرد و  به بررسی مسایل، مشکلات، درخواستها و پیشنهادات آنان پرداخت.
 
ملاقات کنندگان که از قشرها و طبقات گوناگون مردم بودند نیز مشکلات و طرح‌های خود را در زمینه‌های مختلف با رییس جمهور در میان گذاشتند و احمدی‌نژاد نیز پس از شنیدن درد دل‌ها و سخنان مردم و اطلاع از مسایل مطرح شده، دستورات و رهنمودهای لازم را برای پیگیری، رفع مشکلات و اجرایی شدن طرح‌ها و پیشنهادات ارائه کرد.
 
تقاضا برای حمایت از ابتکارات در جهت رساندن به تولید انبوه، حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و ایجاد زمینه های اشتغالزایی، رفع مشکل مسکن، حمایت و پشتیبانی برای تولید آثار فرهنگی از جمله انتشار کتاب و در خواست کمک برای برطرف شدن مشکلات و مسائل تحصیلی و اقتصادی از جمله مواردی بود که برخی از افرادی که با رییس جمهور دیدار کردند به آنها اشاره داشتند.
 
همزمان با  احمدی نژاد،  ثمره هاشمی دستیار و مشاور ارشد رییس جمهور و محمد هاشم غرقی رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز با جمع دیگری از مردم ملاقات کرده و مسائل آنان را در حوزه مدیریتی خود بررسی و دستور رسیدگی صادر کردند.
نظرات بینندگان