arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۲۷
تعداد نظرات: ۲۰۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۱

قالیباف رسماً وارد شد؟ / تفاوت ها و شباهت های احمدی نژاد و قالیباف

شهردار تهران که تکاپوی او و یارانش طی ماههای اخیر در راه اندازی ستادهای پیدا و پنهان، قابل کتمان نیست، درصدد است با تغییرات سریع و همچنین ساخت و تجهیز بسیاری از معابر شهری ، نظر مثبت مردم تهران را جلب کرده تا از این طریق، محبویت خود را در انتخابات ریاست جمهوری محک بزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مصطفی حق بین ، سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ چندی پیش، تصویر فوق در رسانه های داخلی جنجال به پا کرد ، «حضور قالیباف با کت و شلوار گلی» در جلسه اضطراری در ایام «آب گرفتگی مترو و معابر شهری» باعث شد تا برخی رسانه ها از تلاش بی وقفه ی او در رفع مشکلات شهری خبر دهند ، هر چند گروه دیگری پخش چنین تصویری را «تبلیغاتی» خواندند.

اما محمدباقر قالیباف شهردار تهران که از او به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری دور یازدهم یاد می شود ، ظاهراً با انتقادهای صریحش از دولت، رسماً فعالیت های انتخاباتی خود را کلید زده است. او برای نخستین بار طی چند سال اخیر ، ورای مسائل شهر تهران، به انتقاد صریح از دولت پرداخته است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ وی در اظهارنظر اخیرش که در یک همایش بیان شده، نه در مقام شهردار تهران که در لباس یک منتقد جدی دولت یا شاید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 92 سخنرانی کرده و شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور را «غیرقابل قبول» خوانده است.

این تصویر مربوط به انتخابات ریاست جمهوری 84 است

شهردار تهران که تکاپوی او و یارانش طی ماههای اخیر در راه اندازی ستادهای پیدا و پنهان، قابل کتمان نیست، درصدد است با تغییرات سریع و همچنین ساخت و تجهیز بسیاری از معابر شهری ، نظر مثبت مردم تهران را جلب کرده تا از این طریق، محبویت خود را در انتخابات ریاست جمهوری محک بزند.

گرچه اتفاقات مثبت در دوران شهرداری قالیباف (بالاخص ماههای اخیر) کم نیست ، اما ضعف شدید سازمان های زیرمجموعه در خدمت رسانی به مردم و همچنین فساد آزاردهنده در برخی سازمان ها، ادارات و بالاخص دفاتر خدمات شهری وابسته به شهرداری تهران، به حدی غیرعادی و آزار دهنده است که همواره به عنوان «نمونه ای بارز» میان مردم شهرت دارد.

شباهت قالیباف در خصلت و خصائص با احمدی نژاد کم نیست ، او چونان سلفش در شهرداری تهران ، از ابتدایی ترین ساعات روز تا ساعات پایانی شب در دفتر کارش مشغول به کار است، اما مردمی که همواره در طبقات سازمان های مختلف شهرداری سرگردان هستند و با برخی کارمندان «عصبانی، از زیر کار در رو ، عاشق تعطیلی ، ارجاع و اشکال گیری و ... » رو به رو می شوند ، بدون توجه به نوع تلاش قالیباف، عملکرد زیرمجموعه ی او را (به حق) به حساب شهردار تهران می نویسند.

هر چند شباهت های مدیریت احمدی نژاد و قالیباف بسیار زیاد است، اما تفاوت های قالیباف با احمدی نژاد نیز کم نیست. قالیباف برخلاف احمدی نژاد سعی می کند تاحدودی به مشاوره ها گوش کند، کمتر با رسانه ها و افراد وارد نزاع شود، در ملاء عام اتهاماتی تند متوجه دیگران نمی کند، ضمن آنکه به لحاظ ظاهری نیز تفاوتی چشمگیر با احمدی نژاد دارد و حتی ستاد انتخاباتی شهردار فعلی در سال 84، تا توانست از خصوصیت ظاهری مناسب او استفاده کرد ، بهر روی بررسی ها از نوع مدیریت ، خصائل، خصائص شهردار فعلی و سابق تهران، نشان می دهد شباهات این دو به یکدیگر، بسیار بیشتر از تفاوت های آنهاست. شاید رویکرد رسانه های حامی این دو سیاستمدار نسبت به منتقدان و مخالفین، شباهت عجیبی داشته باشد ، هر دو طیف رسانه ها، فرد مورد حمایت خود را مطلقاً قادر ، مدبر و خالی از اشکال می دانند و تحمل نقد را ندارند (به درگیری رسانه های حامی قالیباف و احمدی نژاد که این روزها بیشتر شده، توجه کنید)



از دیگر سو، احمدی نژاد نیز در برخی شرایط، شاخصه های مثبتی نسبت به قالیباف دارد ، او برخلاف فرمانده سابق ناجا سعی می کند تیم و افرادی متنوع را در سازمان تحت مدیریتش استفاده کند، اما شهردار فعلی تهران با استفاده از تیمی بسته و برگرفته از همشهریان که مستقیماً از «ناجا» (محل قبلی ریاست او) به «شهرداری تهران» منتقل شده، سکان هدایت شهرداری تهران را دردست گرفته است و البته طبق روال، برخی «سرداران» معزز ناجا با تغییر لباس و عنوان، «دکتر» شده و به خدمت رسانی مشغول شدند.

قالیباف چه گفت؟

قالیباف برخلاف احمدی نژاد که همواره از «مدیریت جهانی» صحبت می کند، در سخنرانی اخیرش از «مدیریت جهادی» سخن گفته و تصریح کرده است: در مکتب مدیریت جهادی باید به رسالت تعالی و تولید توجه کنیم و با کمک مدیریت جهادی بین این دو تعادل و توازن در صحنه اجتماعی برقرار کنیم . این هدف اساسی است که باید در دهه پیشرفت عدالت و در نظام اداری به آن توجه کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ وی با تاکید بر اینکه در اسلام زمان موضوعیت دارد و از اهمیت برخوردار است ، گفت : نباید یک فرودگاه درست کنیم و کارمندانش را بعد از سی سال که همچنان فرودگاه افتتاح نشده بازنشست کنیم ، نباید بیمارستانی 90 تختخوابی بسازیم و آن را بعد از 26 سال افتتاح کنیم .

وی ادامه داد : شاید در ذهن آن ها که شناخت عمیقی نسبت به دین ندارند آن ها را به دین بدبین کنیم و گرنه این افراد نمی دانند بروز چنین مشکلاتی از شخص قالیباف است که قبل از مبنا قرار دادن عقل و معنویت از توکل حرف زده است .

شهردار تهران با تاکید بر اینکه امروز در کشور در برخی جاها پیشرفت خوبی داشته که مایه افتخار نظام اسلامی است گفت : در حوزه علمی انرژی هسته ای، هوا و فضا، نانو و غیره پیشرفت خوبی داشته ایم که از قضا ریشه آنها در مدیریت جهادی بوده است و بچه هایی توانسته اند به موفقیت برسند که مدیریت جهادی را با پوست و گوشت و خون خود احساس کردند و به جای اینکه بگویند برو، خودشان رفته و بقیه را نیز دعوت کرده اند کسانی که با عقلانیت معنویت و توکل حرکت کرده اند.

قالیباف تاکید کرد: کارنامه ما امروز در حوزه اقتصاد قابل قبول و قابل دفاع نیست با درآمد 16 میلیارد دلاری بحران بیکاری، تورم و ضعف داشته ایم و امروز با درآمد 120 میلیارد دلاری هم مشکلات بیکاری تورم و گرانی داریم.

وی ادامه داد: در حوزه مسائل فرهنگی هم همین مشکلات وجود دارد که در این بخش ها کارنامه ما زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

شهردار تهران با بیان اینکه امروز دفاع از انقلاب و نظام در کارآمدی دین در اداره جامعه است و این همان کلامی است که امام (ره) و مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند گفت : در شش دهه گذشته مصر به عنوان کشوری اسلامی مدتی کامل در اختیار اردوگاه شرق و مدتی نیز در اختیار اردوگاه غرب بود و بعد از آن نیز در اختیار کسانی قرار گرفت که برداشت غلطی از اسلام داشته اند اما بعد از آن مردم مصر دانستند که در بن بست هستند و امروز نیاز به الگو دارند.



قالیباف با اشاره به اینکه من ادعایی ندارم که نظام اسلامی می تواند الگو باشد تصریح کرد: نظام اسلامی اما می تواند تابلوی راهنمایی باشد که اگر به آن به درستی نگاه کنند مسیر خود را پیدا می کنند ما امروز با شعار دادن نمی توانیم الگو قرار بگیریم و باید با کارمان آن ها را دعوت کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه در دهه چهارم انقلاب باید با عقل تصمیم بگیریم و نه با احساس خاطرنشان کرد: گاهی می آییم شهرداری را با این همه پول دست قالیباف می دهیم اما پیش از آن بررسی نمی کنیم که ببینیم قالیباف قابلیت این کار را دارد یا می خواهد با سعی و خطا کار را اداره کند.

وی تصریح کرد: برای مردم چه فرقی می کند که قالیباف عامدانه خطا کند یا جاهلانه ، مهم خسارتی است که با کار سعی و خطا در کشور پیش می آید و این نشان می دهد اگر خطا کنیم یعنی توکل وجود ندارد .

قالیباف با اشاره به اینکه اگر من در دهه اول انقلاب که تنها 20 سال داشتم خطا می کردم می گفتند جنگ است و کسی نیست و.. اظهار کرد : اگر امروز جنگ شود درحالیکه 500 فرمانده گردان کارآمد داریم از پشت میز کسی را بردارند و بگویند برو و بر خدا توکل کن ، خدا توی سرش می زند و می گوید من به تو عقل دادم. عقل متصل به وحی در وجود همه انسانهاست و باید تعقل و صبر کرد .

شهردار تهران تاکید کرد : ما از تحریم ها نگرانی نداریم اما به این شرط که مدیریت داشته باشیم ، تیم داشته باشیم ، برنامه داشته باشیم . خداوند تضمین کرده است که اگر در راه او و در این مسیر حرکت کنیم پیروز خواهیم بود اما به این شرط که وقتی چیزی را به ما داده سر طاقچه نگذاریم و کار دیگری انجام دهیم .

وی با اشاره به سخنی از شهید بهشتی که رسالت انقلاب اسلامی را ارائه الگو به بشر دانسته است اظهار کرد: اکنون در دهه چهارم انقلاب ، جوانان در داخل و همچنین دیگران در خارج از کشور به مدیریت اسلامی نگاه می‌کنند و به عملکرد ما .

قالیباف تصریح کرد: حلقه اصلی در مدیریت این است که معتقدیم مدیریت جهادی ، نه به عنوان علم بلکه به عنوان یک مکتب است. چون در علم از زیربنا به روبنا می رسیم اما در مکتب از روبنا به زیربنا می آییم و اکتشافی عمل می کنیم و باید توجه کنیم که مدیریت جهادی می تواند راهگشا باشد.

وی با تاکید بر توجه به مساله صبر و توکل در مدیریت نیز گفت : توکل باید خود را در تبلور عینی بیاورد و باید در حوزه ثبوتی به جامعه مدیریت جهادی را ارائه کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: در زندگی مهمتر و با ارزشمند تر از زمان چیزی نداریم و به هر میزان که می گذرد به شب اول قبرمان نزدیکتر می شویم و بازگشت به عقب قابل جبران نیست . پس در مدیریت مساله زمان ، قناعت و اقتصادی بودن اهمیت بسیاری دارد .

قالیباف افزود : البته اقتصادی بودن به معنای پول خرج نکردن نیست بلکه در برخی مواقع به دلیل اهمیت موضوع باید پول خرج کرد اما اسراف نکرد و مهم این است که کار و اولویت را درست تشخیص دهیم.

وی تاکید کرد : امروز گیر ما این است که به جای تکیه به روش های اثباتی، روش های ثبوتی از مدیریت را در جامعه نشان دهیم. امروز باید بتوانیم در در همه حوزه ها با عدد و رقم پاسخ داد . ما انقلاب را اینگونه فهمیده ایم ، مدیریت انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز مدیریت جهادی بود.

شهردار تهران ادامه داد : علما و بزرگان دین وانقلاب ، امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری ، شهید مطهری و... که در حوزه نظری اسلام را برایمان بیان کردند نشان دادند که در کنار توکل و صبر ، عقلانیت و حساب و کتاب می توان به نتایج بزرگ رسید.

قالیباف با اشاره به اینکه به جامعه گفتیم اگر نظام اسلامی محقق شود این گونه عمل خواهیم کرد تصریح کرد : امروز باید کارنامه نشان دهیم و در جایی که ضعف داریم آن را عنوان کنیم و بدانیم مدیریت جهادی به عنوان یک مکتب ، یک ضرورت برای کارآمدی دین است و با مدیریت غرب به طور حتم نمی توانیم نظام اسلامی را به افق مورد نظر برسانیم چراکه راه ها با هم متفاوت است.

وی خاطرنشان ساخت : در مدیریت جهادی رابطه ها دلی است و در کنار ترکیبی از اندیشه ها ، همه نسبت به هم حس می گیرند و احساسات وجود دارد. امروزه در نظریات مدیریت غرب به رابطه عواطف تاکید شده ، مساله ای که در مبانی دین ما نیز مورد تاکید قرار گرفته است و مهم این است که در عرصه مدیریت نظام اسلامی به آن عینیت بخشیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه در مدیریت جهادی اراده ها و عملکردها مهم هستند خاطرنشان ساخت : مهم این است که در مسیر حرکتمان فرصت سوزی نکنیم . در مدیریت جهادی باید واقعا به نیازها در لحظه پاسخ داد.

قالیباف افزود : در مدیریت جهادی به همان میزان که به توکل و صبر تاکید می کنیم باید به عقلانیت و معنویت نیز توجه کنیم . باید تعادل را مدنظر قرار داد و دقت کنیم اگر صرفا به توکل اندیشیده شده و عقل را تعطیل کنیم ، توکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد : با مدیریت جهادی است که باید تلاش کنیم جمال و جلال زندگی انسانها را تضمین کنیم و در سایه مکتب جهادی است که این قابلیت وجود دارد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه اگر امروز تلاش کنیم خداوند به جز اجر اخروی ، اجر دنیوی ما را نیز به زودی می دهد به دفاع مقدس در دوران نخست وزیری بنی صدر اشاره کرد و اظهار کرد : در آن دوران باوجودی که در عرصه نظام ولایی بودیم هرقدر حرکت می کردیم به بن بست می رسیدیم مانند ماجرای شهدای دانشجو در عملیات هویزه. اما بعد از آن پیروزی های متعددی در حصر آبادان ، فتح المبین و طریق القدس اتفاق افتاد.

قالیباف با اشاره به اینکه عاقبت  امور دراین دنیا اتفاق می افتد به مساله پشتیبانی امریکا از صدام اشاره کرد و گفت : همان امریکایی که صدام را حمایت می کرد ، خودش چوبه دار او را مهیا کرد و اعدامش کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در بحث مدیریت جهادی توجه به اصل بیا و برو از اهمیت بسیاری برخوردار است گفت : این ، تفسیر عینی شوم و شود است. در دفاع مقدس زمانی لشکری  به موفقیت می رسید که فرمانده اش جلوتر از بقیه می رفت و می گفت بیایید . خودش را در شرایط سختی قرار می داد و بعد از بقیه می خواست که بروند. این همان شوم و بعد شود است. اگر مدیری ایستاد و گفت برو ، شوم اتفاق نیفتاده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۰۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
108
424
به نظر میرسه ایشون به جنگ و جهاد علاقه دارن! خدا خودش به دادمون برسه....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
من یکی که عاشق جنگم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
من که رأی 9 می دهم!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
دوستی که عاش جنگه راهنماییش کنید کشورهای همسایه شرقی درکناربرادرانش تیروترقه درکنه
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
عاشق جنگ؟؟ احتمالا پشت جبهه
عدالت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
به خدا قالیباف بد تره چون هنوز که شهرداره و دستش به هیچ جا بند نیست بابت خدماتی که برای مردم است (مثل پارک نهج البلاغه پونک)از مردم بابت ورودی به پارک پول میگیرد و فکر میکنه مردم ناظر به اعمالش نیستند وای به حال اینکه رییس جمهور بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ابطحی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
+++یادش بخیر... یه زمانی افتخار حاجی و سردار بودن بود، حالا افتخار شده دکتر و مهندس بودن
طرف هی تو بنراش مینویسه: دکتر فلان و مهندس بهمان+++
عادل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
داداش تجربه نشون داده که شهردار، رئیس جمهور موفقی نمیشه .. نمونه هم دارم آقای (م.الف)
(به سبک قوه قضائیه اسم بردم که حال کنی)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
118
382
قالیباف بره تهران رو مدیریت کنه که کثیف ترین شهر با بیشترین الودگی و وجود گرد خاک!
پاسخ ها
behnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
به این خوبی ...یه اتقاد بهتر میکردی آخه همه میدونن این شهرداری کارش از بقیه شهرداریا بهتر بوده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
از پر شدن مترو تا این هوای کثیف معلومه که خیلی خوبن .
javad
| GERMANY |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
شاید یه بخشی تقصیره شهرداری باشه ولی توجه داری گردو خاک از شهرای دیگه میاد و بر میگرده به دولت
کشکول
| FRANCE |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
آقای بهنام شما نظرتون اینه ولی اصلا واقعیت نداره یه نمونش اینه که از زمان شهردار شدن ایشون همه فاضلاب های تهران شبها تو خیابون جارین
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
75
246
انتخاب! شدی نیروی قالیباف؟ تبلیغ می کنی براش؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
به نظرم انتخاب اینجا قالیباف رو زده، بعد تو نوشتی تبلیغ کرده؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ببین این انتخاب چقدر زرنگه، بعضی ها می گن حمایت کرده از قالیباف بعضی ها هم می گن زدتنش، خودت بگو چه کردی انتخاب جان؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
20
290
عالی بود بخصوص اونجا که نوشتی سرداران ناجا با تغییر لباس در شهداری تهران دکتر شدند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
این یکی رو انتخاب جون خوب امد
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
25
198
آزموده رو آزمون خطاس
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
11
127
از این حرفش خوشم امد دیگه مردم فهمیدن تو انتخابات بعدی به کسی رای بدن که کار کشته باشه دیگه دچاره اشتباه نشن
پاسخ ها
بهنام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
انتخاب تقلب داشتیم من اولش حرف آقای قالیباف رو تایپ کرده یودم ....>>قابلیت این کار را دارد یا می خواهد با سعی و خطا کار را اداره کند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
قربونت شما يه آدمه كاركشته به ما معرفي كن بنده با هفت جدم ميريم بهش راي بديم فعلا تو اين مملكت كاركشته تو .... زياده ولي تو مسايل اجرايي و اقتصادي و سياسي بعيد مي دونم بشه پيدا كرد
دکتر سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
50
217
قالیباف فرد خوش فکر شایسته ومعتدلی است
اما چند اشتباه هم داشته که باید فکری برای انها بکند
یکی اینکه در جریان اکران فیلمهایی مانند گشت ارشاد که فیلمی مردمی وبسیار پرفروش شد در مقابل گروهای فشار تندرو وقانون شکن که نیم درصد مردم تهران را هم شامل نمی شدند به طرز وحشتناکی کوتاه امد و این فیلم را از سینماهای خود بطور خودسرانه برداشت! که این رفتار با فیلمها همچنان ادامه دارد.
نکته دیگر اینکه فردی را که به سمت ریاست بهره برداری مترو منصوب کرده تنها شایستگی وی نسبت فامیلی با یک مداح مشهور وجنجالی است این جوان بی تجربه فقط دارای یک سری افکار افراطیست.

قالیباف باید تکلیف خود را با مردم تهران ونظرات سیاسی غالب انها که در انتخابات های گذشته نشان داده اند روشن کند
نکته مهم اینست که او نمی تواند هم افراطیون را راضی نگه دارد هم اکثریت مطلق85 درصدی مردم تهران با سلایق دیگر را.
پاسخ ها
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
همینطورست .قالیباف در طی ماههای گذشته کاملا دو پهلو رفتار کرده. با این گونه رفتارها ممکنست بتواند رای دیگر مناطق کشور را بدست اورد
ولی مردم تهران دیگر هرگز...!
مردم تهران منتظر اعلام نظرات شفاف او در مورد مسائل روز اجتماعی وفرهنگی و فشارهای مختلف بر شهروندان و همنطور وضعیت بین المللی هستند
یا زنگی زنگی یا رومی رومی
البته ادم عاقل میبیند کدام اکثریت بوده اند وهستند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
البته مردم تهران از لحاظ ایمان و حلال بودن پولی که در می آورند پایینتر از معدل ایرانند, من خودم تهرانی ام و گفته فوق هم مبنی بر این نیست که تهرانی ها حرام خوار یا بی ایمانند بلکه جو تهران اینجوری کرده مردم را, مثل بچه های نازپرورده لوس می مانند و به همین خاطر نظراتشان خیلی قابل بحث نیست اگر چه صد در صدشان هم مثل هم نظر بدهند! من تهرانی ام ولی حقیقت تلخ است چه می شود کرد!
hamid
|
BANGLADESH
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
47
239
آقای قالیباف سلام من به وجود شما به عنوان یک بچه حزب الهی که خیلی در شهرداری تهران زحمت کشیدی افتخار می کنم .اما برای من هضم این مسئله که افتخار می کنی که برای اولین بار شما کلمه فتنه را برای مسائلی که بعد انتخابات بوجود آمد بکار برده ای ، بسیار سخت است .این نکته تاریکی در شخصیت شما می باشد .کسی که می خواهد رئیس جمهور باشد باید رئیس جمهور 70 میلیون ایرانی که شاید نیمی از آنان گرایشات غیر جناح شما را داشته باشند و شما آنانرا فتنه گر خواندی و به آن افتخار کردی .این مسئله غیر قابل هضم و توجیه است .بهتر است همان شهردار بمانی .یادت باشد حسنی مبارک هم قهرمان و خلبانی بود که افتخار می کرد بیشترین بمباران را علیه اسرائیل داشته است .ولی در آخر دیکتاتور شد با این وضعیت .محمد باقر عزیز شهردار بمان .ریاست جمهوری باید یک فرد جامع الاطراف باشد .شما شهردار خوبی هستی ولی رئیس جمهوری خوبی نخواهی بود سردار !!!
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
دقیقا بسیار علی بود
این نظر ونظر بالایی - دکتر سعید - دقیقا پیام مردم تهران به دکتر قالیباف است.
ما شما را قبول داریم ولی...شما باید تکلیفت را با افراطیون روشن کنی. رای ونظر مردم تهران را قطعا خود خوب میدانی که نظر شان در مورد خیلی از مسائل از جمله فشار اقتصادی ومسایل سیاست خارجی وبین الممللی وگیردادن های بی بهانه وبا بهانه به جوانان در خیابانها و...چیست
نمی شود هم هوای ان اقلیت را داشته باشی هم دنبال رای این اکثریت باشی!!!
امیدوارم این پیام به گوش قالیباف برسد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
من هم امیدوارم این پیام ها به گوش قالیباف برسد.
دهخدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
حرف حساب. ممنون.
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
حرف حساب جواب نداره
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
23
118
شما هم خیلی سنگ قالیباف رو به سینه می زنید؟ نکنه خبریه؟ و حمایت شدید؟
مردم دیگه به عوامفریبی رای نمی دهند!
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
181
28
انشاالله رای با،سرداره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
اینجا سردار ، اونجا سردار ، شهرداری سردار ، فوتبال سردار، استانداری سردار ،......خلاصه همه جا سردار ، پس بقیه بوق تشریف دارند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
384
57
انتخابات 88 كه يادتون نرفته مردم ايران به غير تهران به آقاي احمدي نژاد راي دادند ولي مردم تهران به موسوي. ولي چي شد؟ دلاورمرد تاريخ ايران اقاي احمد نژاد پيروز انتخابات شد در حالي كه مردم تهران به ايشون راي كمتري از رقيب اصلي داده بودند، پس حالا هم قاليباف براي مردم تهران هر كاري هم بكند برمردم جاهاي ديگه ايران تاثيري براي راي دادن به ايشون نخواهد داشت
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
دلاورمرد تاریخ ایران!!!
ببخشید بزرگترین اختلاس تاریخ ایران!
وبالاترین نرخ تورم وبیشترین وگسترده ترین انزوا وتحریم تاریخی ایران از سوی دنیا...هم جزء افتخارات جناب دلاور مرد تاریخ محسوب می شود؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
منفی هاتو جم کن عزیزم داره سرریز می شه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
چه جالب حتی یه رای مثبت هم نداره
اصولا احمدی نجاد!! شده خط قرمز
نه دوستاش ونه منتقدانش هیچکس قبولش نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
چرا به مردم غیرتهران توهین می کنی؟؟
توشهرهای دورافتاده هم شاهدبودیم که چه شوری برپاشده بود برعلیه این دلاورمرد!! ولی ....
البته برخی جاها که سواد ودرک پایین تر بود سیب زمینی وسهام ... تاثیرگذاربود واین باعث افتخارنیست البته اگه درک کنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
ميدونم كه منفي زياد مياره ولي حرف حق رو بايد مي شنيديد.
اون آقايي هم كه گفته برخي جاها سواد و درك مردم پائين تره جناب آقاي فقيهي توهين به اكثريت مردم ايرانه چرا نظرشو منتشر كردي
خيلي ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
ببخشيد. دور اول كه كسي احندي نژاد را نمي شناخت همين شهردار تهران بودن شد تبليغات ايشان كه هر شب خبر خدمات شهرداري تهران (تاكيد مي كنم شهرداري تهران) براي همه مردم ايران پخش مي شد
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
این چه حقیقتی است که هیچکس قبواش نداره و منفی می اره پس مشخصه حقیقت نیست. به دمکراسی احترام بگذار جانم(اکثریت)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
دمت گرم . دلاور مرد تاریخ ایران به حق شایسته(( محمود)) هست.
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
5
58
از این حرفش خوشم امد دیگه مردم فهمیدن تو انتخابات بعدی به کسی رای بدن که کار کشته باشه دیگه دچاره اشتباه نشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
14
111
نظامیان در قالب ریس جمهور موفق نبودن از جمله پروز مشرف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
حتي توي مجلس هم موفق نبودند. الان چند دوره است كه نظاميان داخل مجلس هم شده اند.
ندای مستضعف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
12
108
ما بچه های محله سرچشمه که جزء عودلاجان هستیم اصلا به ایشان رای نمی دهیم ایشان پا روی سر مستضعفین گذاشته همه جای شهر میتونند خانه های کلنگی را بسازند اما برای قشر جنوب شهری این اجازه وجود ندارد محله های قدیمی و فرسوده ، آلوده و تنگ و تاریک بدون امکانات رفاهی و تفریحی . بیایید سری به این کوچه ها بزنید زندگی در شرایط اسفناک را ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
من هم رأی نمیدم ولی بیایید یاد بگیریم به جای مردم حرف نزنیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
من هم نمی دم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
9
110
از افتخارات ایشان در زمان فرماندهی نیروی انتظامی ساخت زندان ..... است.خوب می سازد!!!
محسن فیروزانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
144
93
من کاری به دیگران ندارم اما معتقدم جناب سردار دکتر خلبان شهردار قالیباف در هر پستی وارد شود خواهد درخشید او فردی مدیر خلاق توانمند اخلاق مدار معتدل و واقع بین است که امتحان خود را در عرصه های مختلف به خوبی پس داده است اهل ریا ودروغ وتخریب دیگران ووعده سرخرمن دادن و امارهای آبکی و عوام فریب نیست اهل باند وخرافات نیست فردی خودخواه و تکرو وبا خوی استبدادی و دیکتاتوری نیست که هیچ کس را نتواند تحمل کند و نزدیکترین نیروهایش را یکی پس از دیگری برکنار کند او ارتباطش با مقامات نظام تعریف شده است اینطوری نیست که یک روز دست ببوسد اما روز بعد رودرروی نظام قرار گیرد فردی قانونمدار است و اینطوری نیست که در راس بودن مجلس را قبول نداشته باشد او اهل تصمیمات شکمی وآنی خلاف قانون نیست که بخواهد آن واحد دستگاهی را خلاف قانون ایجاد کند ویا منحل نماید ارتباطش با دنیای خارج حساب شده است و مملکت را با نامه های بی سروته زیر سوال نخواهد برد او اهل استفاده از نان و نام و نان خوری دین واسلام هم نیست و... خیلی مثبت دیگر.
یادم نرود قالیباف اهل برهم زدن مملکت و جرقه زدن فتنه و اختلاف و کینه و نفرت و بعد به کناری ایستادن وبه روی خود نیاوردن هم نیست.
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
اسم و فامیلت رو که کامل نوشتی پاچه خواری رو هم که به حد اعلا رسوندی دیگه تابلو هست که تو شهداری یا جایی که در ارتباط با ایشون کار میکنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
آقای محسن فیروزانی تردید ندارم که در انتخابات گذشته به آقا محمود رای دادی!!!!
انتخاب منتشر کن.
محسن فیروزانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
سلام به دو عزیز منتقد نظرم وهمه انتخابیها
من یک معلم اصفهانی هستم نه همکار ایشان بوده ام و نه به آقا محمود رای داده ام از ارادتمندان شخصیت آقای خاتمی هستم و هر دو بار 76 و 80 به آقای خاتمی رای دادم سال 84 هر دو مرحله به آقای هاشمی رای دادم و سال 88 نیز ابتدا نظرم آقای مهندس موسوی بود اما در آخرین لحظات تغییر کرد و به اقای رضایی رای دادم . تنها یک بار آنهم از دور در ایام تبلیغات انتخاباتی سردار قالیباف را دیده ام هیچ نسبت وخویش وقومی هم ندارم اگر عناوین او را گفتم خواستم قابلیت هایش را اشاره نمایم اما به نظرم بعضی از خوانندگان محترم سایت علی رغم انکه به ظاهر افرادی تحصیل کرده هم هستند به جای واقع بینی و در نظر گرفتن خدمات و قابلیت های ارزنده مدیریتی فرد تنها تعصب به خرج داده و متعصبانه نظر می دهند ضمنا خوب بود کامل نظرم را می خواندید و یا کمی بیشتر به نظراتم فکر می کردید چون تابلوست که من به آقا محمود رای ندادم. من اصولا با افراطی گری مخالفم . هر کس و و از هر نوعی که باشد . ضمنا اسم وفامیل من کامل کامل نیست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
حالم از متملقین بهم میخوره
سیاوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
اره درست میگین اگه کد ملی تون رو هم مینوشتید کامل میشد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
راست میگه اسم وفامیلش کامل نیست هنوز شماره مسلسل شناسنامه اش را ننوشته یا مثل عربهای خلیج فارس ازنام سه تایی استفاده نکرده
محسن فیروزانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
برای من هیچ اهمیت وارزشی ندارد که دیگران چطور قضاوت کنند و چه بنویسند و در مورد من چطور فکر کنند من با دلم و قلبم کار دارم . من یکی از ارادتمندان قدیمی سایت انتخاب هستم . بسیار متاسف شدم که افرادی که به نظر از تحصیل کرده ها هم هستند چنین تفکراتی دارند . به خود اجازه می دهند بدون انکه کسی را به درستی بشناسند هر قضاوت کورکورانه ای را بکنند پای ماهواره و اخبار بی بی سی و تلویزیون امریکا بنشینند و تلقینات خبیثانه انها را تکرار کنند بچه هایی که نه جنگ می شناسند نه جبهه ای دیده اند به خود اجازه می دهند که در مورد افرادی که سالیان عمر طولانی خود را صرف خدمت به این مملکت کرده اند اینگونه اظهار نظر کنند. بعضی جوو نک های امروز بیش از اندازه ادعایشان می شود وفکر می کنند همه چیز می دانند وفکر می کنند خوب می فهمند در حالی که بعضا عرضه گرفتن چند تا نان هم ندارند. اگر دموکراسی و آزاداندیشی مد نظر شما اینست و طرفداران آقای خاتمی وموسوی امثال شماهستند بله من طرفداری آقای احمدی نژاد را به هم پیالگی با امثال جوجه سیاسی هایی از تخم در نیامده ای چون شما ترجیح می دهم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
فیروزانی بالاخره به اعتراف وادارت کردند
آفرین به این جوجه سیاسیها
محسن فیروزانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
اعتراف به چی ؟ مگه من شما رو می شناسم یا شما من رو می شناسید؟ چقدر افکار بدبینانه مسخره ای دارند بعضی ها ! همه چیز را با نگاه بدبینانه سیاست زده می سنجید. لای دست بابای قالیباف و کروبی و خاتمی و احمدی نژاد من حق را گفتم هیچ شخصی برایم بت نیست من با انصاف و وجدان کار دارم . چرا باید کوکورانه نظر دهیم کورکورانه نظر دادن هاست که باعث می شود هر کسی از درون صندوق بیرون بیاید یک روز کسی را تا خدایی بالا می برند و روز دیگر چنان بر زمین سیاهش می زنند که هفت نسل بعد از او هم نتوانند بلند شوند تند روی خاص ما ایرانی هاست.
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
6
56
به نظرم قالیباف خوب کار کرده، ولی راستش باید به نظافت تهران بیشتر رسیدگی کنه، مثل موش توی
جو ی آب، آشغالهایی که سوپر مارکتها توی آنها می ریزند و .... مدتها است کارگران شهرداری رو تویی کوچه ها نمی بینیم، همونهایی که صبح زود پیاده روها رو جارو می کردند و...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
همشهری عزیز اگه مردم خودشون رعایت نمیکنن که دیگه مسولش شهردار نیست متاسفانه می بینیم خیلی از مردم فکر می کنن جوب اب سطل اشغال اشغالاشونو پرت می کنن توجوب
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
125
16
اگر نمره احمدی نژاد از 100 شما مخالفاش بدین50 به قالیباف احتمالا وقتی بیاد نمرش میشه 5 بنظرم تفاوتشون از زمین تا اسمون هست
اصلا قالیباف در حد وحدود ریاست جمهوری هست یا نه؟
پاسخ ها
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
دوست عزیز منظور 5 بود یا 50
فکر کنم اشتباه تایپی کردی!
والا این چیزی که ما این روزا از مردم کوچه وبازار می بینیم ومی شنویم به ایشون 5 از 100 هم نمیدن!!!کجای کاری!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
اسم دکتر که میاد (امتیازمنفی) هم همراهشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
ناشناس جون آخه شما ها که فرق ........
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
4
36
بنظر من آقای قالیباف هم کارهای مثبتی برای مردم درتهران کرده ولی متاسفانه نظارت کاملی بر شهرداری های مناطق و ناحبه های زیر مجموعه آن انجام نداده به طور مثال شهرداری منطقه 7 و ناحیه 3 زیر مجموعه آن که چند وقتی است من درگیر مسله ای با آنها هستم اینقدر اذیتم کردند که نمیدانم به چه کسی باید شکایت کنم از ابدارچی تا رییسشان جوری با مردم بد وطلبکارانه رفتار میکنن و اگر آشنایی نداشته باشی اینقدر میدونن که خسته بشی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
جناب آقای محمد. می توانید با سامانه 1888 تماس بگیرید. مطمئن باش رسیدگی می شود البته اگر درخواستت به حق و مطابق ضوابط باشد.
یزدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
8
51
علت اصلی همه مسائلی که پس از انتخابات سال 88 پیش آمد این بود که مردم پایتخت با اکثریت قاطع به فردی بجز فرد رییس جمهور منتخب شده رای داده بودند .
که این مساله امریست که در انتخابات دنیا نادر بود.

پس قالیباف باید بداند که اگر می خواهد بدون دردسر رییس جمهور شود باید حتما رای مردم تهران را داشته باشد که بدیهیست این به مفهوم برتری مردم تهران به سایر کشور نیست .

و رای ودیدگاه مردم تهران ونظرات وگرایشات اکثریت مطلق انها در مورد مسائل روز داخلی وخارجی مسائل بین المللی تحریمها و در داخل گشت ارشاد وگیر دادن به در ودیوار وکافی شاپ وپار ک وسینما رفتن مردم و نوع لباس و استین بلند وکوتاه انان و...مشخص است واز نظرات مثبت ومنفی همین جا هم می شود فهمید ونیاز به گفتن ندارد.
این مساله در شمال وجنوب شهر هم چندان تفاوتی ندارد.
پس همانطور که دوستان دیگری در بالا گفته اند قطعا قالیباف قبل از کاندیدا شدن باید با شفافیت در مورد این مسائل اعلام نظر کند وبه فکر از دست دادن رای گروه محدود تندرو هم نباشد.
پاسخ ها
تا
| GERMANY |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
بابا دهات ما همه به یکی دگه رای دادن چرا نمی خاین قبول کنید
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
اين طبيعي هست كه راي تهران مهم باشه چون يك چهارم جمعيت كشور در تهران و اطرافش زندگي ميكنند و مردمش هم بيشتر به مسايل كلان سياسي فكر ميكنند هرچند خوشبختانه الان ديگه همه مردم آگاه هستند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
همچین نوشتی اینگار فقط شهر شما به ...(اسمشو نمیگم چون تایید نمیشه)رای داده.
نه عزیزم, اکثر بچه هایه شهر ما هم به....رای دادن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
واقعا مملکته داریم ما هایی که توی یه شهر کوچیک هستیم رای مون ارزشش کمتر از تهرانی هاست اما اگه جنگ بشه مملکت مال همه هست و شهرستانی ها باید برن براش بجنگن.انتخاب تو هم طبق معمول منتشر نکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
13
62
اونایی که بنظرات مخالف قالیباف منفی دادن از چی ایشون خوششون میاد؟؟اصولگرایان سر و ته یه کرباسن حالا میخواد قالیباف باشه میخواد لاریجانی میخواد رضایی...هر کسی از اصولگرایان باشه وضع مردم همینه!!!بی دلیل نیست که احمدی نژاد به مجید انصاری میگه حالا میفهمم شما چی کشیدید؟؟؟احمدی نژاد قطعا از اصلاح طلبان حمایت میکنه.
پاسخ ها
محمد38
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
شما داری به گرایشات حداقل نیمی از ملت توهین می کنی.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
اصولا در هر كشوري كه حزب مخالف وجود نداشته باشه مردم سالاريش ميلنگه من خودم تو انتخابات مجلس شركت نكردم چون نامزد مورد نظرم اصلاح طلب بود و رد صلاحيت شد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
محمد 38 عزیزم این آمار دقیق را تکمیل می کردی ومی گفتی 63 درصد
نظراین دوست کجاش توهینه؟؟؟
خب عزیزم سالهاست که قدرت100درصد دست اصولگراهاست وبه اینجارسیدیم
مدتی هم که دست اصلاح طلبان بود فقط درحاشیه زمین سیاست بودند ونهادهای...قدرت راقبضه کرده بودند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
گرایشات نیمی از مردم؟:)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
آقای محمد38 همون نیمی از ملتن که وضع این جامعه این شده!!!!قالیباف هم محبوب شما و این گروه.مردم ما کی درست حزف زدن و نظر دادن که اینبار قالیباف محبوب دلشونو؟؟؟این همه بزرگراه و تونل و...ولی یه سر ولیعصر برو موشا-جوب کثیف و خیابان کثیفو-درختای به اون ابهتی خشک شدن ولی مهم نیست!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
13
62
كرباسچي اين مديريت را بنيان گذاشت اما ميوه انرا ديگران خوردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
171
19
احمدی نژاد خدماتی رو که به ایران کرد کار رو برای رییس جمهور های بعدی خیلی راحت کردخداوند او و پدرش رابیامرزد که خالصانه به ایران خدمت کرد و میکند هرچند که عده ای باحمله به وی می خواهند بی لیاقتی خودرا کتمان کنند دوستان بیایید اندکی واقع بینانه قضاوت کنیم 10سال پیش چه بودیم اکنون چه شده ایم فقط کافیه به آلبوم عکساتون نگاه کنید انتخاب هم که کلا نظرات منو قرار نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
منظورت قیمت مرغه؟!!! 10 سال پیش دقیق یادم نیست چقدر بود ولی 8 هزار تومن نبود!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
خب معلومه به آلبومان نگاه کنیم 10سال پیش تاحالا پیرترشدیم
چه منطق استواری دارن این جماعت که دربست تصادفین
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
نه منظورش بالا بردن حرمت ایرانیان است مگر استقبال برزیل را ندیدی
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
نه بابا منظورش گسترش مدارک جعلی دکتر است
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
نه عزیزم منظورش اختلاص بزرگه
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
نه دیگه مطمئنم منظورش ویران شدن ایران عزیزمونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
نه حتما منظورش 600 میلیارد دلار و به باد فنا دادنه
ناشناس
| SWEDEN |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
حالا منظورت چی بود؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
حیونی دلم برات سوخت بابا از کسی طرفداری کن که خریدار داشته باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
به نظر من حرفت حق است برادر.
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
منظورت كه ويران كردن اقتصاد و به تبع آن زوال اخلاق و فرهنگ اين مردم با بالاترين درآمدهاي نفتي تاريخ ايران كه نيست؟!!
عاشق محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
کاشکی می شد 12 سال رئیس جمهور بمونه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
10
78
به نظر من این قالی باف ومحسن رضایی باید براشون یه شهرک کوچولو مثل شهرک سینمایی درست کنیم برن اونجا تیر در کنن وبه صورت فدرالیته سنگربه سنگر با هم بجنگند اینطوربهتره
بابا اروپا هم مدیریت جهادی داره که موفق شده؟؟؟بس کنید بازی با کلمات بسه دیگه
کشورمدیر می خواد نه یه مشت کلمه بی مفهوم وگنگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
14
41
اطرافيان قاليباف .... هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
29
91
هرکی خاتمی بگه
کشکول
|
FRANCE
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
9
50
فقط تقلید و تبلیغ انتخاباتیه یعنی نمی تونست لباسهاشو تمیز کنه بعد بیاد تو جلسه
پاسخ ها
behnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
این عکس ماله موقع آب گرفتگی مترو هست که بعدش یه جلسه اضطراری تشکیل شد
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
ايشون از كسي نخواسته كه تو اون موقعيت ازش عكس بگيرند! افراط تو هر چيزي بده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
خب چرا تو اون جلسه بقیه شیک و پیک نشستند فقط سردار گلی مونده؟
اسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
33
2
دم انتخاب گرم
اس جی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
13
60
من خودم شخصا به ایشون رای دادم 7 سال پیش. هر چی باشه فکر میکنم از الان وضعیت بهتری داشتیم اگه رای میاورد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
47
15
محمد باقر قالیباف خدمت گزار واقعی
ali
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
9
53
متاسفم برای مملکتی که این همه رجال بزرگ دارد و ان وقت یک نظامی را می خواهند از پادگان بیرون اورده و ریس جمهور مردم بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
فراموش نكنيم عقبه رييس مجلس فعلي. رييس جمهور فعلي و... از پادگان نظامي بوده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
2
44
تجربه را تجربه کردن خطاست
تا کی ؟؟؟ فرشته آسمون هم نازل بشه محال است ....
بابک
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
6
52
قالی باف مثل سردار رادان و احمدی مقدم در اواخر دهه 70 رییس نیروی اتنظامی شد

و برای ریاست جمهوری مناسب نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
6
47
آماده رای دادن باشید. کوروش بخواب خیالت تخت باز هم مرد دیگری در راهست!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
بابا تو دیگه کی هستی جا پای شاه می زاری
ناشناس
|
SPAIN
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
8
27
به نظر می رسد ادامه رو روش های احمدی نژاد است! فراموش کن برو دعا کن تا خدا به راه راست هدایتت کند.
ناشناس
|
SPAIN
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
4
28
بابک جان، خوشم میاد که اخبار کشور را دنبال می کنید! با نظرت موافقم، قالی باف درست است ادای آدم های کار کشته را درمیاورد وافرادی که در شهرداری جمع کرده همه سیاسی اند. انشا... خدا کمک کنه یک ادم شایسته بیاد تو صحنه.
ناشناس
|
SPAIN
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
42
29
بهترین گزینه دکتر علی دایی است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
آره.البته برای خط حمله دیگه؟
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
خیلی باحال بود!!دکتر..!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
ایشون داره دکترای علوم سیاسی میگیره و ماشا الله انقدر رو داره که بعید نیست سیاسی هم بشه!!!در ضمن جزو دار و دسته قالیباف و دوست نزدیکشه!!!!
ناشناس
|
SPAIN
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
25
4
دمت گرم انتخاب عزیز، مخلصتم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
12
29
خسته از تمام گرانی ها ، بیکاری مفرط جوانان ، تورم افسار در رفته و اختلاسها ، به ناچار میگویم :
بازگشت خاتمی را آرزوست . . .
رها
|
NETHERLANDS
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
4
37
پدر جان مگه غیر از سرداران کس دیگه ای در کشور ما شغل و مقام دولتی داره چشمات رو باز کن از وزیر ارشاد تا نفت و حتی مدیران باشگاهها همه سردار هستند عزیزم تو انتخاب دیگه ای نداری
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
غير از اون هم اينكه از بين 77 ميليون جمعيت ايران تعداد كساني كه در تمام ادوار نامزد رياست جمهوري شدن به 20 نفر هم نميرسه يعني بجز اين آقايون ما هيچ رجل سياسي ديگه اي تو كشور نداريم؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
26
16
قالیباف خیلی هم ماهه و کاردان، خیلی جالبه که هنوز هیچی نشده معلوم نیست کیا شروع کردن به تخریبش، من که خودم یه بچه تهرونیه اصیلم و حتماً به همراه همه خانوادم بهش رای می‌دم، هر کی نمی‌تونه ببینه! من اطلاع موثق دارم که چند ساله به خاطر اینکه احتمال می‌دن می‌خواد نامزد ریاست جمهوری بشه بهش اجازه شرکت توی برنامه‌های شبکه‌های سراسری صدا و سیما رو نمی‌دن تا توی شهرستانا کسی نشناسدش، توی اغلب شهرستانا هم تخریبش کردن، بعدش هم کرباسچی فقط گند زد به تهران، یه نمونه‌اش هم نواب، دکترو بچسبید که نزدیک شده به رفسنجانی، معلوم نیست چی تو سرشه؟! ولی من به آدمی مثل قالیباف که هر جا کار کرده بهترین بوده افتخار می‌کنم، نمونه‌اش هم بهترین شهردار کلان‌شهر شدن تو دنیاست. دوستای عزیز برای اثبات حرفام هم می‌تونید "حتماً" یه سر به پل صدر بزنید، جای افتخار داره.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
شما اصالتت از تو شناسنامت معلوم میشه.به حرف باشه که خیلیا هستن..تهرانم خیلیا بلدن بهتر از شما تهرانی اصیل...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
نه عزیزم من شمرونیه اصیلم، اصیل اصیل.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
باشه
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
53
4
به نظر من تو این کاندید های احتمالی ولایتی از بقیه سالم تر و عاقل تره ولی اگه کاندید شه بعید میدونم رای بیاره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
نیازبه پاسخ نیست
قرمزهاراداشته باش
سحاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
24
22
قالیباف عالی وبسیار فعاله ولی مردم ومن به چهره جدیدهمانند سیدحسن رای میدیم.فقط سید حسن خمینی عشقه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
حالا خیلی عاشقش نشی کار دست خودت بدی! اینم آخه انتخابه تو کردی؟!
غلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
4
2
با سلام و خسته نباشید/خدمت مسئولین محترم و عزیز سایت/سوال :کدام شخص فرزند را بیشتر دوست دارد؟گزینه اول پدر گزینه دوم خدا گزینه سوم مادر گزینه چهارم دومی خوب حالا -------------------باز هم خسته نباشید مسئولین محترم سایت
نامور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
12
27
قاليباف هم هيچ فرقي با دكتر نداره و دكتر دوم هست عمرا اگر به او راي بدهيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
4
25
کی گفته شهرداران تهران مدیران موفقی هستند که حتما باید رئیس جمهور شوند همین رئیس جمهور کنونی برای هفت جدمان بس است
يك رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
54
2
اگر جليلي در انتخابات ورود كند قاليباف حرفي براي گفتن ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
به قالیباف فقط در صورتی رای می دم که رقیبش نماینده آقای مصباح (دکتر جلیلی) باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
همین انتخاب قبلی مصباح بس نیست؟
مگه چیزی مونده که بعدی خراب کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
2
25
اتفاقاً من هم فكر مي كنم احمدي نژاد از اصلاح طلب ها حمايت مي كنه، چون ميدونه در ميام مردم ايران چه چهره بدي داره و اين نقشه جديد راستي ها براي مردد كردن مردم براي شركت در انتخابات و رأي دادن به كانديداي اصلاح طلب ها هست!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
برای تخریب اصلاح طلبان
این دکتررابه هرکه سنجاق کنی فاتحه اش خونده است
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
10
35
حداقل حسن قالیباف اینه که وقتی بره به یه کشور دیگه من به عنوان یه ایرانی شرمنده ظاهر رییس جمهور کشورم نمیشم
رییس جمهوری که نه کار بلد باشه نه ظاهر درستی داشته باشه مایه شرمندگیه و از اونجایی که روسای جمهور در کشور ما فقط از بین رجال خودی و محدودی انتخاب میشن پس حداقل باید دلمون به شکل ظاهریشون خوش باشه و نه توانایی مدیریتشون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
جدا برات متاسفم ظاهر بین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
تو اگه بری خارج آبرو ایرانیا را حفظ میکنی با ظاهرت و بد زبونیت؟!!!!!!!
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
متاسف نباش عزیز من.انگار شما از باطن بعضی ها راضی هستی..واسه خودت متاسف باش که برای ملتی تاسف میخوری که از ناچاری به ظاهربینی پناه بردن..
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
مساله اینه که بعضی ها نه ظاهر دارن نه باطن!
البته ظاهر شون که معلومه
ولی حقیقت باطنشون سالها بعد معلوم میشه حقیقتی بزرگتر از اختلاس 3000 میلیاردی!!!...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
12
33
با اومدن قالیباف دوباره 50 سال دیگه عقب گرد خواهیم داشت.
آقای خاتمی به همراهی آقایان عارف ونجفی وجهانگیری وخانم ابتکار وغیره بهترین گزینه جهت سازندگی ایران برتر خواهند بود.
به امید پروردگارمتعال. البته اگرتمامیت خواهها بذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
گزینه هات منو کشتن!! جوک نگو دیگه...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
گزینه ها تورا کشته؟؟
سری به قرآن بزن آیه 119 آل عمران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
8
26
هردو افرادی افراطی هستند اما با ادبیات متفاوت.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
5
25
سلام . ای کاش بجای رئیس جمهور فعلی آقای قالیباف بود. یقینا وضعمون امروز در دنیا و داخل بهتر بود
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
17
29
به نظر من تنها و تنها یک مرد بزرگ مانند عبدالله نوری می تواند این مملکت ویران را متحول کند که آنهم اگر بگذارند بیاید و اگر بیاید هم اجازه کارکردن دهند
والسلام نامه تمام
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
36
13
قالیباف انتخاب خوبیه
داداشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
1
13
همه روزه حتما چند دفعه از سایت انتخاب بازدبد میکنم و سایت را منصف دیدم لیکن در بعضی موارد دارای تحلیل های سطحی وبعضا غیر واقعی این تحلیل هم از آن تحیل های سطحی است
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
12
22
ایشان شهردار خوبی هم نیست .شهر طبق تعریف جایی است که برای مردم ساخته شده نه ماشین جایی که عابر پیاده بتواند به راحتی در ان قدم بزند ! به خیابانهای مرکزی شهر نگاه کنید از صدای موتور سیکلت آرامش نیست ! چند سال پیش به پکن مسافرت داشتم با تعجب دیدم موتورها بدون صدا هستند از مترجم پرسیدم گفت شهرداری پکن دستور داده است همه موتورها برای کاهش الودگی صوتی برقی شوند !
جالب است که طرح موتورهای برقی با همه توضیحات از 6سال پیش در کشو جناب آقای شهردار خاک می خورد !!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
باید به این نظر هزار تا مثبت داد. هیچ جای دنیا مثل ایران و بخصوص تهران نیست که هر فرد(نه هر خانواده!) یک وسیله نقلیه ی شخصی داشته باشه و حتی تا سوپرمارکت سر کوچه رو با ماشین بره! شهرسازی که فقط ساختن بزرگراه نیست. باید امکاناتی فراه کرد تا مردم کمتر از اتومبیل استفاده کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
3
26
ار بدو انقلاب تا کنون شعارهای خوب زیاد شنیدیم به ویزه در آستانه انتخابات ولی عمل خوب خیلی کم. خانه از پایبست ویران است........
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
33
14
قاليباف از افتخارات نظام است. نمادي از مديران جهادي انقلابي در تمام عرصه هاست. داراي علم سياسي و شناخت واقع گرا از جهان امروزي دارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
این آقا مثلا اومده تعریف کنه از قالیباف
ولی نوع تعریفش جوریه که لج خیلی از موافقین قالیاف رو در اورده ورای منفی هاش بیشتر شده!
ظاهرا ایشون هم هنوز ماهیت حقیقی نظرات عموم مردم رو نمی دونه!!...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
9
2
اقای حق بین تحلیل شما عالی بود تبریک میگم اینده خوبی دارین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
1
19
اگر کسی آمد وقولی داد بعدا قولش یادش رفت اون موقع مردم کدوم شهر از ایران عزیز باید جواب انتخاب غلط رو بدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
مردم سکندرآباد سفلی!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
41
13
رای مافقط قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
رای تو قالی باف
علوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
28
12
آقای قالیباف از توان فکری و سازماندهی و ریسک بالایی برخوردار است و انسان معتدل و خوش فکری میباشد به نظر میرسد در بین کسانی که تا به حال برای کاندیداتوری ریاست جمهوری مطرح شده اند فرد مناسبتری باشد. تا چه قبول افتد و که در نظر آید.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
3
21
اصولگرايان ثابت كردند توان اداره يك شهر كوچك را هم ندارند بدون كمك اصلاح طلبان چه برسه به يك كشور. حالا هر اصولگرايي باشه بلاخره اصولگراست و تفكرات و منشهاي اصولگراها را دارند تنها تفاوت در چهره و نوع ادبياتشان است.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
1
18
مشكلات كشور ما از وقتي بيشتر شد كه نظاميان بر خلاف توصيه حضرت امام ره . از پادگانها خارج شده و در امور سياسي داخل شدند و بعد از آن اقتصاد را نيز به دست گرفتند و بعد ورزش و حتي اين سرداران به فوتبال هم رسيدند. تصاحب پستهاي مختلف سياسي. اقتصادي. فرهنگي. ورزشي و .... بدون اينكه تخصص لازم را داشته باشند. مشخص است كه وضعيت اقتصاد و سياست داخلي و وحدت ملي و ... نبايد بهتر از اين باشد.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
1
20
من نمي خواهم مقايسه كنم اما فراموش نكنيم در تمامي كشورهاي استبدادي و ديكتاتوري. نظاميان در راس بوده اند گرچه در ابتدا چنين فكري نداشته اند و به طور موقت و تا زمان تشكيل دولت و مجلس برخاسته از مردم. زمام امور را به دست گرفته اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
1
22
امام بزرگوار ره بارها تاكيد كردند و حتي در وصيت نامه شان آمده است كه نيروهاي مسلح و نظاميان اكيدا در امور سياسي دخالت نكنند.. اما اماما كجايي كه ببيني كه كار از دخالت خيلي وقته گذشته برخي پستهاي سياسي در دولت و وزارتخانه و فرمانداريها و نمايندگي مجلس و ... را نيز گرفته اند.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
6
17
8 سال تمام . حاكميت مطلق اصولگرايان بر مراكز قدرت و حمايت رسانه اي بي دريغ از آنها... اما وضعيت كشور در حوزه هاي مختلف از سياست و اقتصاد و فرهنگ و محيط زيست و آثار تاريخي و ميراث فرهنگي و درياچه ها و روابط بين الملل و.... چگونه است؟! بهتر است اصولگرايان خود ديگر غرور و جاه طلبي را كنار گذاشته و كانديدا نشوند و اين بار دولت را به اصلاح طلبان بسپارند بلكه اصلاح طلبان بتوانند اين ويرانيها و نابسامانيها را ساماني نسبي دهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
10
36
درود بر خاتمی
طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
32
9
درورد بر قالیباف
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
32
9
درود بر قالیباف
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
2
15
هرچه فکرکردم که چه پستی برای اقای قالیباف مناسب است باتوجه به خدماتی که اقای قالیباف انجام دادندو مورد توجه تهرانیها قرارگرفته شهردارتهران است
محمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
35
10
مرد بعد از محمود فقط قالیبافه...ان شااله بیاد و کمی اوضاع را سامان بده
پاسخ ها
بیتا
| UNITED ARAB EMIRATES |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
واقعآ ممنونم ازت محمد اقا!!نصفه شبی روحیه مونو عوض کردی..بسی خندیدیم..!
اصن مرد بعد از محمود نیست!!شمام اون اقارو از اخر اسمت بردار حرفت دوتا نشه..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
7
38
قالیباف خوشگل تره!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
اینو خوب اومدی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
از تفاوت های عمده شان است!:-&
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
8
17
البته قالیباف مرد زحمتکشی بوده و هست ولی یک کمبود شخصیت خاصی هم دارد و می خواهد خود نمایی کند, دکتر و ... خلبان و ... مثل رویانیان! که از شش تا کانال تلویزیون حداقل یکیش داره اون را نشان می دهد!
البته فکر کنم در حال حاضر از خیلی ها سر تر باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
4
14
با عرض پوزش از همه مردم ایران. آ قایون فهمیدن که مردم ایران زود باور و .....تشزیف دارن برا همینم اینجوری پز میدن جلو دوربین
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
14
15
بزرگترین مزیت آقای قالیباف نسبت به احمدی نژاد داشتن مشاوران قوی می باشد؛ مشاورانی که واقعاً مشاوره می دهند و ایشان نیز آن را اجرا می کند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
3
24
کارمان به جایی رسیده که باید بگوییم: هر کسی غیر از احمدی نژاد رییس جمهور باشد، غنیمت است!
البته قالیباف انسان زحمت کش و شریفی است. تنها کسی را که در بین اصولگرایان قبول دارم، همین قالیباف است و دیگر هیچ. به عنوان یک اصلاح طلب، حتی قالیباف را بر عارف هم ترجیح می دهم. عارف یک بروکرات است و نمی تواند در این اوضاع و احوال تکان ایجاد کند. عارف می تواند ساختار اداری را با برکناری های گسترده بهبود بخشد، اما اهل ابتکار عمل نیست.
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
کارمان به جایی رسیده که باید بگوییم: هر کسی غیر از احمدی نژاد رییس جمهور باشد، غنیمت است!
فقط اینو خوب اومدی. حقیقت تلخ جامعه ماست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
6
16
ایشان ظرفیت ریاست جمهوری را ندارند فقط خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
9
تا زمانی که فرهنگ عمومی جامعه بالا نرود و بهبود پیدا نکند مطمئن باشید اگر افلاطون هم زنده شود و بیاید نمی تواند کاری از پیش ببرد . حالاتقی و نقی و احمدی نژاد و قالیباف و هر کس دیگری باشد فرق نمی کند . جامعه را عامه مردم می سازند نه یک فرد . برای همین هم است که در 33 سال گذشته تورم دو رقمی - بیکاری دو رقمی - فساد روزافزون و ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
4
8
تو اون عکسی که لباسش گلیه عوام فریبی از سر و پاش می باره یعنی یه دستمال نبود خودش رو پاک کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
8
9
تفکیک جنسیتی را همین قالیباف شروع کرد به نظر من اگه او رئیس جمهور بشه روزگار زنهای ایران ازاینی هم که هست سیاهتر میشه به ظاهر شیکش نگاه نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
10
2
من نظرم به قالیباف نیست چون در حوضه نظامی گنده تر از اونم هستن ولی وقتی مملکت چپ و راست تهدید میشه آقایون فرهنگی و سخنران ادبی به چه دردی میخورن من با نظامیا موافقم مردم تحت فشار بهتر عمل میکنن تاریخ ثابت کرده یا میبریم یا زیرش له میشیم درضمن کدوم وصیت امام قبل و بعد از مرگ درست عملی شده که این دومیش باشه.
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
6
16
رييس جمهور موفقي نميشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
100 در صد موافقم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
6
13
بعنوان رزمنده اي كه هيچ منتي هم ندارم چند بار به سايت آقاي قاليباف ايمل زدم ولي در يغ از يك جواب اينها فقط هواي اطرافيان خودشون دارن اين برام ثابت شده كه تمام حرفهاشون سياسي و براي جمع آرائ مردم است وبس وتا فاميل ومعرف نداشته باشي بهترين هم باشي براشون ارزشي نداري بله سردار واقيت اينه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
وای خدای من منفی مثبتای کامنت بعدی رو :-o
1376256 منفی
2113536 مثبت
آمارت همین جوریه انتخاب؟؟؟؟
تو پایینی نتونستم نظر بدم
مدیر پایگاه با عذرخواهی، اشکال اعلام شده به بخش پشتیبانی منتقل شد
حقيقت طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
2
15
اگر واقعا جناب آقاي دكتر قاليباف به فكر كار صادقانه است پس چرا بيش از يك سال است كه توسعه و احداث خطوط متروي 3 و 6 و 7 كه بنا بود تا پايان سال 90 به بهره‌برداري برسند كاملا متوقف شده و به جاي آن بودجه كلاني به دوطبقه كردن بزرگراه صدر اختصاص پيدا كرده كه نه تنها نقشي در كاهش ترافيك و آلودگي هوا ندارد بلكه با تهييج مردم به استفاده از وسيله نقليه شخصي، موجب افزايش آنها مي‌شود!؟ دستور سال قبل جناب آقاي قاليباف به معاونت فني و عمراني‌اش اين بود:"فقط كارهايي را شروع و ادامه بدهيد كه توي چشم و نظر مردم بوده و تا پايان 91 تمام شود!" اين يعنه چه!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
2
31
قالی باف مناسب ریاست جمهوری نیست.ایران برای ریاست جمهوری به فرد با پیشینه سیاسی قوی نیاز داره نه شهردار سابق و استاندار سابق و نظامی سابق!!!!!
تبریز دیاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
1
3
متأسفانه مردم ایران بیشتر احساسی هستن تاعقلانی اماامیدوارم از این چند دوره درس خوبی گرفته باشندوبرای اولین بار هم که شده رئیس جمهور آینده خود را عقلانی انتخاب کنند.مادر عرصه سیاست خارجی بیشتر از داخل مشکل داریم امیدوارم رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که توانایی یک تغییروتحول جدی در عرصه سیاست خارجی راداشته باشد.
درمورد آقای قالیباف هم بگم خیلی موفق نبوده چون به نظر من تهران واصفهان بر خلاف سایر کلان شهرهای کشورمان باواژه کمبود بودجه غریب اند.
یاشاسین ایران -آذربایجان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
2
بخدا من كه نميخوام گوشهام دراز باشه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
1
هر کسی غیر از احمدی نژاد رییس جمهور باشد، مسئولینی را که انتخاب می کند، تازه واردهایی نیستند که سابقاً در روستاها معلم ابتدایی بوده اند و بعدها در دوره احمدی نژاد به عنوان مدیر کل و رییس و... وارد شهرهای بزرگ شدند. همین معلمان شریف ابتدایی که در روستاها چندپایه درس می دادند و ادمهای خوبی هم بودند، در زمان احمدی نژاد بیخود و بی جهت وارد پستهای مدیریتی شدند و فاجعه بار آوردند. استان ما پر از این مدیران است.
امیر
|
MALAYSIA
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
19
جناب قالیباف عزیز، شما هم شخصیت محترمی هستی هم خوش تیپ هستی هم سوابق اجرایی خوبی در نیروی انتظامی و شهرداری داری...
خواهش می کنم وارد بحث ریاست جمهوری نشوید تا همیشه محبوب بمانید. شما چه رییس جمهور ایران بشوید چه نشوید، باختید!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
3
2
بعنوان رزمنده اي كه هيچ منتي هم ندارم چند بار به سايت آقاي قاليباف ايمل زدم ولي در يغ از يك جواب اينها فقط هواي اطرافيان خودشون دارن اين برام ثابت شده كه تمام حرفهاشون سياسي و براي جمع آرائ مردم است وبس وتا فاميل ومعرف نداشته باشي بهترين هم باشي براشون ارزشي نداري بله سردار واقيت اينه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
6
4
يعني مي خواين راي بدين كه بحث مي كنين؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
3
52
امسال قالیباف و احمدی نژاد حد اکثر ظرفیتشون شهر دار یا فرماندار در یک شهرستان کوچکه. تو رو خدا بیخودی قالیباف رو بزرگش نکنید که فردا مثل امروز پشیمون بشیم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
9
3
من طرفدار اصولگراها نیستم. ولی وقتی کارنامه قالیباف رو می بینم به نظرم میاد مدیر خوبی باشه. مدیر یعنی کسی که از منابع موجود بهترین استفاده رو بکنه. نیروی انتظامی قبل و بعد از قالیباف رو تو ذهن مقایسه کنین. پلیس + 10 و پلیس 110 دو نمونه بسیار ارزشمنده. نه تعداد ماشین های پلیس اضافه شد نه نیروهاش. فقط به سبک جدیدی مدیریت شدن.
تو شهرداری هم همینطور. پاسخگو کردن مجموعه شهرداری خیلی کار ارزشمندی بود. من که حداقل 7 - 8 بار در مورد موضوعات مختلف به 137 اطلاع دادم و نتیجه مثبت گرفتم.
البته اینها حوزه عملیاتیه. در دنیای مدیریت کلان در جایگاه رئیس جمهور نمی دونم چقدر می تونه موفق باشه. همینطور در مورد نوع برخورد با جامعه جهانی و تعاملاتش با دیگر کشورها، برخوردش با دگر اندیشان سیاسی، ...
باید این ها روشن بشه.
این دوره خبری از اصلاح گرایان نیست. خیلی بعید می دونم اصلاح گرایان واقعی بیان. پس برنده انتخابات حتما یکی از اصولگرایانه. در نتیجه فکر می کنم بهتره از بین این اصول گرایان، کسی منتخب باشه که مدیر قوی باشه و مشاوران قوی داشته باشه.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
1
6
در انتخابات گذشته فردی که اعلام کرد :
"اگر من رییس جمهور شوم بساط این گشت ارشاد را جمع می کنم." توانست رای بیش از 65 درصد اهالی تهران را از ان خود کند.
اما ان موقع وضعیت ورفتار گشت ارشاد وشدت عمل انها اصلا با الان قابل قیاس نبود.
هم اکنون وضعیت بگونه ایست که بار ها دیده ام که حتی خانمهای محجبه و افراد مذهبی به شدت عمل افراطی وگیر دادن های غیر منطقی وبی منطق گشت ارشاد به جوانان و دختران علنا اعتراض می کنندو ولی ناجا به طرز بی سابقه ای از نیروهای پیاده و گرفته تا نیروهای موتوری و ماموران یگان ویژه به حجم عظیم وعجیبی برای این امر اختصاص داده بگونه ای که ظاهرا نا جا هیچ وظیف های جز این کار ندارد از خیابان وپارک گرفته تا جلوی سینماها وکوه ودشت ودریا..!!!
در چنین شرایطی که نارضایتی ها از این عملکردها به اوج رسیده اگرقلیباف یا هر نامزد دیگری مطلب بالا را در مورد گشت ارشاد اعلام کند قطعا بالای 85 درصد رای مردم تهران را از ان خود خواهد کرد.
وبه عکس اگر قالیباف یا هر کسی کوچکترین تاییدی از این عملکرد نا جا نشان دهد قطعا رای مردم تهران را از دست خواهد داد.
این حقیقتیست عیر قابل انکار.
توانست
محمد
|
GERMANY
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
10
32
باسلام درود به رهبر معظم و روح پرفتوح امام راحل وشهدای عزیز وگرانقدر
بنده باید بگویم که شهرداری به ریاست آقای قالیباف با گرفتن این همه عوارض از ما هر چی جای پارک ,کردند مطلقا ممنوع یا پارکومتر باساعتی خدا تومن ,در ضمن بجای عریض کردن خیابان های 40,50سال پیش ایشان لاینی رو برای اتوبوس ,دیگری را برای سرنشین های غیر تک نفره و..
محمد
|
GERMANY
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
5
6
با این همه پول بیمه ماشین وخریدن با بدبختی ماشینی 24 میلیونی که 5 میلیون ارزش ندارد وطرح زوج وفرد کی باید از خودروی شخصی با آرامش استفاده کرد؟این هم از عکسی با لباس گلی و خدمت ,مثل ساده زیستی دکتر عزیز؟!!من حقیر که نظر مثبتی از شهرداران محترم وعزیزمان در این چند دوره ندیدم وریاست جمهوری با شهرداری خیلی فرق دارد وکسی که واقعا دلسوز است باید بیاید.یا حق بامید ظهور آقا امام زمان وسلامتی رهبر معطم انقلاب.
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
7
9
خدا خيرش بده .حداقل از شهردار سابق(احمدي نژاد)خلي بهتر كار كرده.ولي چه فايده در انتخابات ملاك راي مردم نيست
نظرات بینندگان