arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

پزشکی قانونی ایلام: هویت یکی از جانباختگان آتش سوزی اتوبوس در عراق هنوز مشخص نشده

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: هویت اولیه ۹ نفر از فوتی های انتقالی به ایلام با استفاده از اسناد و مدارک آنها و همچین تایید جسد توسط بستگانشان مشخص و به استان های مبدا خود در تهران، اصفهان و لرستان منتقل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا:  مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: هویت یک نفر از فوتی های حادثه شوملی تحویل شده به پزشکی قانونی ایلام هنوز مشخص نشده است.

دکتر مهرشاد طهماسبی روز یکشنبه اظهار داشت: این فرد مجهول الهویه از فوتی های حادثه شوملی عراق است که هنوز هیچ فردی برای شناسایی وی اعلام نکرده است.

وی افزود: ۱۹ نفر در حادثه شوملی دچار حادثه شدند که ۱۴ نفر از آنها فوت کردند و ۱۰ نفر از این زائران به پزشکی قانونی استان ایلام و چهار نفر دیگر نیز از طریق بیمه سما به استان های دیگر انتقال یافتند.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام ادامه داد: هویت اولیه ۹ نفر از فوتی های انتقالی به ایلام با استفاده از اسناد و مدارک آنها و همچین تایید جسد توسط بستگانشان مشخص و به استان های مبدا خود در تهران، اصفهان و لرستان منتقل شدند.

طهماسبی یادآور شد: اما جسد دهم هنوز به عنوان مجهول الهویه در سردخانه پزشکی قانونی قرار دارد و باتوجه به اینکه تعداد اسناد و مدارک تحویلی به پزشکی قانونی زیاد است نمی توان به طور قاطع اسناد و مدارک این فرد را مشخص کرد.

وی اضافه کرد: از این فرد آزمایش های تخصصی ژنتیکی، دن ان ای و خونی گرفته شده است و در صورتی که هیچ خانواده ای اعلام مفقودی نکنند این جسد طبق دستور مقام قضا بین ۲ تا سه ماه در سردخانه پزشکی قانونی می ماند و بعد توسط شهرداری به عنوان مجهول الهویه دفن خواهد شد.

انفجار باک خودرو در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران که ۲۰ شهریور به وقوع پیوست، ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جا گذاشت.

در این سانحه سه خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد کردند که باک بنزین یکی از خودروها موجب انفجار شد.

نظرات بینندگان