arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

هوای شرجی خوزستان را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: پدیده شرجی که در شهریور با شدت و ضعف بر خوزستان حاکم بود از روز شنبه هفته گذشته در برخی از نقاط استان به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت و مجدد روز چهارشنبه گذشته بر استان حاکم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: پدیده شرجی از اواسط هفته جاری بار دیگر برخی نقاط خوزستان را فرا می‌گیرد.

  به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد:  پدیده شرجی از اواسط هفته جاری بار دیگر برخی نقاط خوزستان را فرا می‌گیرد.

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد در روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به دلیل جنوبی شدن جریانات جوی شاهد افزایش رطوبت در سواحل خوزستان خواهیم بود در این مدت بعدازظهرها به دلیل بالا بودن ضرایب ناپایداری در نیمه شرقی و احتمال بارش‌ پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تا آخر هفته از نظر دمایی تغییراتی محسوسی در خوزستان قابل انتظار نیست گفت: شوش با  43.8 و ایذه با  17.5 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت 43.1 و حداقل 24.7 درجه سانتیگراد گزارش شد.

این گزارش حاکی است: پدیده شرجی که در شهریور با شدت و ضعف بر خوزستان حاکم بود از روز شنبه هفته گذشته در برخی از نقاط استان به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت و مجدد روز چهارشنبه گذشته بر استان حاکم شد.

بیشترین میزان رطوبت در آبادان 100 درصد گزارش شد.

نظرات بینندگان