arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

خاندوزی: وزارت رفاه درخواست کرد که اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیکی، یک دوره دیگر هم تمدید شود/ باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به سر انجام برسد

وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه امروز دولت درباره سود سهام عدالت برای جاماندگان سال‌های 98 و 99، گفت: مبالغ واریزی جهت سود سهام عدالت که با پیگیری‌های ویژه انجام شد، در اختیار دارندگان این سهام قرار گرفته و اختیار سود سهام با مردم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سخنگوی اقتصادی دولت گفت: وزارت رفاه درخواست کرد یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مشکلی در اجرای سراسری مواجه نشویم و باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به سرانجام برسد.

 سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه امروز دولت درباره سود سهام عدالت برای جاماندگان سال‌های 98 و 99، گفت: مبالغ واریزی جهت سود سهام عدالت که با پیگیری‌های ویژه انجام شد، در اختیار دارندگان این سهام قرار گرفته و اختیار سود سهام با مردم است. درباره کسانی که نقص مدارک داشتند، به محض حل این مسائل، مطالبات آنان پرداخت خواهد شد.

وی هم‌چنین درباره سرانجام اجرای کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: این پرسش باید از وزارت رفاه باشد ولی به‌عنوان سخنگوی اقتصادی دولت عرض می‌کنم که گزارش نتایج هماهنگی‌ها و اجرای آزمایشی در ستاد اقتصادی دولت داده شد و وزارت رفاه درخواست کرد که یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مشکلی در اجرای سراسری مواجه نشویم و باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به سر انجام برسد.

نظرات بینندگان