arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

افزایش ٣٠ درصدی ترافیک تهران در نیمه دوم سال

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امسال بعد از دو سال شاهد بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی نیز هستیم و برآورد ما از نیمه دوم سال افزایش ٣٠ درصدی حجم ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ٣٠ درصدی ترافیک تهران با آغاز مهر ماه خبر داد.

سردار حسین رحیمی در تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای اول مهر و بازگشایی مدارس اظهار کرد: ابتدا هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می‌کنم. امسال بعد از دو سال شاهد بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی نیز هستیم و برآورد ما از نیمه دوم سال افزایش ٣٠ درصدی حجم ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۵٠٠٠ مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در مدیریت ترافیک و تسهیل رفت و آمد مشارکت دارند، گفت: علاوه بر آن حدود ۵٠٠٠ نفر دیگر از ماموران پلیس در یگان های امداد، کلانتری‌ها و ... حضور خواهند داشت.


‌رحیمی با بیان اینکه بازگشایی مدارس و دانش‌آموزان جزو اولویت‌های پلیس است، تصریح کرد: علاوه بر موضوع ترافیک، پاکسازی اطراف مدارس در اولویت ماست، با اقدامات مجرمانه برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس پایتخت به ساماندهی سرویس‌های مدارس نیز اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت دو سال امسال موضوع سرویس‌های حوادث را داریم، استاندارد، ایمنی و سلامت سرویس‌های مدارس از ماه‌ها قبل در دستور کار پلیس قرار گرفته است و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امروز هم یک جلسه به منظور هم افزایی برگزار شد، گفت: امیدوارم بتوانیم هماهنگی بیشتری با دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

به گفته رحیمی، طرح ترافیک هم از ۶:٣٠ تا ١٨ خواهد بود.

نظرات بینندگان