arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۱

رقم قرارداد کادر فنی پرسپولیس فاش شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مانوئل ژوزه؛ حالا نگاه هواداران پرسپولیس پس از ناکامی استیلی و دنیزلی در فصل گذشته به این مربی پرتغالی است که رویای قهرمانی را برای‌شان محقق کند. مردی که به نظر می‌رسد با قراردادی نجومی سرمربیگری سرخ‌ها در لیگ دوازدهم را پذیرفته است.

مصطفی دنیزلی اواسط فصل گذشته در حالی جانشین حمید استیلی شد که با مدیران باشگاه پرسپولیس شرط کرده بود حداقل نیمی از مبلغ قراردادش باید ظرف مدت یک هفته به حسابش واریز شود. این اتفاق البته رخ داد اما افندی نتوانست در این تیم دوام بیاورد. بالاخره پس از کشمکش‌های فراوان  مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس شد. مردی که گفته می‌شود با قراردادی بالغ بر 3 میلیارد قبول کرده که جانشین دنیزلی شود.

یک منبع آگاه درباره مبلغ قرارداد این مربی می‌گوید: ژوزه با قراردادی بالغ بر 3 میلیارد تومان به پرسپولیسی‌ها پاسخ مثبت داده است. این در حالی است که دستیاران او نیز مبلغی در حدود 600 میلیون دریافت خواهند کرد. مدیران باشگاه پرسپولیس با یک کادر فنی 3 میلیارد و 600 میلیون تومانی قصد دارند جام دوازدهم را نصیب سرخ‌ها کنند اما معلوم نیست اگر این اتفاق رخ ندهد آنها چه پاسخی برای هواداران خواهند داشت. باید منتظر بود و دید این مربی گران قیمت پرتغالی آیا می‌تواند رویای پرسپولیسی‌ها را به درستی تعبیر کند!


منبع: قانون
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
0
4
خدایی این پولا از کجا میاد همچین میگین 3 میلیرد اینگار سه هزار تومنه
منذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
0
3
کاش این پول رو برای خرید سویاو دانه برای مرغداری میدادند که صف مرغ فروشیها کمتر میشد.اینهمه پول از بیت المال خرج فوتبالی میکنند که حتی ارزش نگاه کردن هم نداره.
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
0
6
والا این پولا حق اینا نیست، آخه یه انگشت کوچیک تیم ها و باشگاههای اروپایی نیستند ولی سعی می کنند رقم قرار دادها رو از اونها تقلید کنند، تا به حال اینا چه گلی به سر مردم زدند از این به بعد به جای درس خوندن از بچگی یه توپ بندازیم جلو پای بچه ها ولشون کنیم تو زمین خاکی حداقل بزرگ شدند با مدرک دکتری و تخصص و ... به جای ماهی حداکثر یک میلیون ، درآمد میلیاردی دارند والا این حق نیست یکی باید برای این پولهای از جیب مردم که داره نا حق خرج میشه یه فکری بکنه. تحصیل کرده های ما مسافر کشی می کنند اینا با توپ زدن و حداکثر تا دیپلم درس خوندن ماشینهای 500 میلیونی سوارند ....
نظرات بینندگان