arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

تاج: ممکن است فدراسیون فوتبال تعلیق شود

تاج ابراز امیدواری کرد که در این کنگره اعتماد از دست رفته کنفدارسیون فوتبال آسیا برگردانده شود و تاکید کرد: اگر نتوانیم این موضوع را حل کنیم فدراسیون فوتبال به تعلیق در خواهد آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم در کنگره پیش رو اعتماد از دست رفته کنفدارسیون فوتبال آسیا برگردانده شود و تاکید کرد: اگر نتوانیم این موضوع را حل کنیم فدراسیون فوتبال به تعلیق در خواهد آمد.

مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان مازندران در خصوص آخرین وضعیت این هیات و تکمیل ساختمان آن، اظهار داشت: امروز اتفاق خوبی برای فوتبال مازندران افتاد. مجمع انتخاباتی استان مازندران، کادرش تکمیل شد. نواب رییس، نمایندگان باشگاه‌ها و نماینده هیات‌ها مشخص شد. این لازمه یک توسعه بود که به نظرم من اینها باید تکمیل می‌شد که بتوانند کار را پیش ببرند. 

وی افزود: بحث بعدی سهم بسیار بی نظیر  استان مازندران در فوتبال کشور است. ما در حال حاضر  حدود 60 بازیکن لیگ برتری از استان مازندران داریم و سهم این استان، در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و ...فوق العاده زیاد است.به خصوص در فوتبال بانوان و فوتبال ساحلی هم همین روند است. برای ما خیلی اهمیت دارد که توسعه فوتبال این استان، از این هم رونقش بیشتر باشد. زحماتی زیادی در گذشته کشیده شده است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به هر جهت خودم اعتقادم است در کار ساختاری و سخت افزاری هم باید فعال باشد. یکی از آنها، وضعیت ورزشگاه‌ها است که با آقای دکتر رنگرز صحبت کردم. ظهر هم با آقای استاندار جلسه داریم و صحبت خواهیم کرد.  ورزشگاه وطنی و ورزشگاه‌های دیگر حتما باید لازمه و شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر را داشته باشند.  ساختمان هیات فوتبال که امروز ظهر کلنگ آن را خواهیم زد. خودم 200 میلیون تومان برای آنها پرداخت خواهم کرد تا چراغ اول را روشن خواهیم کرد.

تاج با اشاره به این که در گذشته برای ساختمان هیات های فوتبال کشور زمین تهیه شده بود ، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات همچنان بسیاری از هیات های فوتبال فاقد ساختمان مستقل هستند.

وی در مورد حذف تیم های پرسپولیس و استقلال از جام آسیا هم اظهار داشت: در کنگره هفتم مهر ماه که در کویت برگزار می شود، به صورت جدی در باره حضور این دو تیم باشگاهی کشور رایزنی خواهیم کرد.

تاج ابراز امیدواری کرد که در این کنگره اعتماد از دست رفته کنفدارسیون فوتبال آسیا برگردانده شود و تاکید کرد: اگر نتوانیم این موضوع را حل کنیم  فدراسیون فوتبال به تعلیق در خواهد آمد.

نظرات بینندگان