arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

ابرقهرمان محبوب سینما به دنیای بازی‌ها قدم گذاشت

شرکت (ایی-ای) رسما تایید کرد که شایعه ساخت بازی مرد آهنی درست است و این بازی در استودیوی موتیو در شهر مونترال در حال ساخت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 خبرآنلاین:شرکت (ایی-ای) رسما تایید کرد که شایعه ساخت بازی مرد آهنی درست است و این بازی در استودیوی موتیو در شهر مونترال در حال ساخت است.
 
 اعلامیه رسمی ایی-ای تأیید می کند که بازی مرد آهنی ، یک " بازی ویدئویی تک نفره ، سوم شخص ، ماجراجویی" است و در حال حاضر در مرحله پیش تولید است.
 
شرکت ایی-ای کارنامه ی بسیار خوبی در زمینه بازی دارد که میتوان به بازی های فیفا ، بتل فیلد و ایپکس لجندز و . . . اشاره کرد .
 
این شرکت با دنیای ماروال تصمیم گرفت اند تا مشترکانه تولید کننده ی این بازی باشند و قرار است که در استودیوی موتیو تولید شود .
 
بیل روزمان، نایب رئیس و مدیر خلاق مارول گیمز، گفت: «ما از همکاری با تیم با استعداد در استودیوی موتیو برای ارائه دیدگاه اصلی آن‌ها از یکی از مهم‌ترین، قدرتمندترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول، هیجان‌زده هستیم. تجربه آنها در ارائه هر دو دنیای سرگرمی تثبیت شده و گیم پلی هیجان انگیز - همراه با اشتیاق واقعی آنها برای نماد زره پوش - به تلاش ما برای ارسال نامه ای عاشقانه به یک قهرمان افسانه ای در قالب بازی ویدئویی نهایی مرد آهنی کمک می کند.
 
ابرقهرمان محبوب سینما به دنیای بازی‌ها قدم گذاشت/ عکس
 
ایی-ای درباره ی محتوای این بازی می‌گوید: «این بازی دارای یک روایت اصلی است که به تاریخ غنی مرد آهنی می‌پردازد که پیچیدگی، کاریزما و نبوغ خلاقانه ی تونی استارک (شخصیت اصلی مرد آهنی) را هدایت می‌کند». ت
 
هیه کننده ی اجرایی این پروژه که آقای اولیویه پرولکس، اعلام کرده که : «این یک افتخار و امتیاز است که فرصتی برای ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس یکی از نمادین‌ترین ابرقهرمانان سرگرمی امروزی داشته باشیم. ما یک فرصت عالی برای خلق یک داستان جدید و منحصر به فرد داریم که می توانیم آن را داستان خود بنامیم. مارول ما را تشویق می کند که چیزی تازه بسازیم. ما آزادی زیادی داریم که برای تیم بسیار جذاب است.»
نظرات بینندگان