arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

فرمانده انتظامی گیلان درباره حوادث اخیر: ۲۱۱ نفر در سطح استان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۱۱ نفر در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: این تعداد افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۱۱ نفر در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: این تعداد افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسن حسین‌پور  با بیان اینکه نیروی انتظامی برخورد قاطعی با برهم‌زنندگان نظم جامعه خواهد داشت، اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده‌ای از افراد با بی‌توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت‌دهی به این اعتراضات و برهم‌زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که به‌شدت با آنان برخورد شده است.

وی از دستگیری ۲۱۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: این تعداد افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مردم در چند روز گذشته انزجار خود را از آشوبگران نشان داده‌اند، افزود: حساب مردم از اغتشاشگران جدا بوده و برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب‌زنندگان به بیت‌المال و برهم‌زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

حسین‌پور همچنین با اشاره به کشف چند قبضه سلاح سردوگرم در میان اغتشاشگران بیان کرد: در سطح استان گیلان و با تلاش‌های تمامی نهادهای نظامی و امنیتی چند قبضه سلاح سرد و تعدادی سلاح گرم در بین اغتشاشگران کشف و ضبط شد.

نظرات بینندگان