arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

فرمانده سپاه شهرستان البرز قزوین: وقتی می توانیم ماهواره و موشک تولید کنیم، پس قدرت تولید اینترنت ملی را نیز داریم

سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: وقتی که می توانیم ماهواره و موشک و... تولید کنیم پس قدرت تولید اینترنت ملی را نیز داریم به شرطی که به جوانان اعتماد و باور داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: فضای مجازی باید مدیریت شود و ما قدرت داریم و می توانیم اینترنت ملی داشته باشیم چرا که این ظرفیت در کشور وجود دارد.

سرهنگ اسماعیل طاهرخانی اظهار کرد: نقش بصیرت در پیشگیری از حوادثی مانند آشوب و فتنه و ناامنی غیرقابل انکار است.

وی افزود: دشمن، دشمن است و اصلا بحثی در این زمینه نداریم اما عناصر داخلی همچون سلبریتی ها نباید در زمین دشمن بازی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: دشمن هیچ وقت، خیر و صلاح مردم را نخواسته و نمی خواهد، اگر دشمن، دغدغه مردم را داشت طی ۴۳ سال گذشته هر روز تحریم نمی شدیم بنابراین دغدغه دشمن، مردم نیست بلکه می خواهد ریشه اسلام را بزند.

سرهنگ طاهرخانی اضافه کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند فضای مجازی باید مدیریت شود مسئولان، دولتمردان و مجلس در این زمینه کم کاری کردند و تحت تاثیر جو رسانه ای دشمن قرار گرفتند. فضای مجازی باید مدیریت شود و ما قدرت داریم و می توانیم اینترنت ملی داشته باشیم چرا که این ظرفیت در کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که می توانیم ماهواره و موشک و... تولید کنیم پس قدرت تولید اینترنت ملی را نیز داریم به شرطی که به جوانان اعتماد و باور داشته باشیم.

این مسئول نظامی اذعان کرد: مردم در لحظات آشوب و فتنه در کنار نیروی انتظامی و بسیج قرار گرفتند و ما دست تک تک نیروهای انتظامی را می بوسیم که با جان و دل، از مردم و شهرها حفاظت کردند و سنگ تمام گذاشتند.

نظرات بینندگان