arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

بیسیم واکی تاکی موتوکام از زبان کارشناس فنی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیسیم واکی تاکی موتوکام از زبان کارشناس فنی

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM پرطرفدارترین و بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد. اگر قصد خرید بیسیم واکی تاکی اقتصادی و ارزان قیمت از برندی معتبر دارید ما به شما خرید هر یک از مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM را پیشنهاد می دهیم.

قیمت بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM ، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM نیاز دارید، با امکان مقایسه‌ی مشخصات فنی و فیزیکی انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC444 , MC555 , MC666 در سایت www.MOTOCOM-CO.ir در دسترس شما خواهد بود. شایان ذکر است تمامی این مدل ها دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش به کلیه متقاضیان و همکاران محترم در سراسر کشور عرضه میگردد.

بیسیم واکی تاکی موتوکام از زبان کارشناس فنی

تعمیرات بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

مرکز تعمیر بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM ، تخصصی ترین مرکز ارائه خدمات پس از فروش و کلیه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مورد نیاز کاربران میباشد که با انجام به موقع خدمات تعمیرات و با بهره گیری از کارشناسان فنی مجرب و تجهیزات الکترونیکی پیشرفته روز دنیا و با استفاده از قطعات الکترونیکی اصل و اورجینال در مرکز تعمیرات آماده ارائه خدمات تعمیر بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM در سه مدل MC444 , MC555 , MC666 میباشد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هر گونه نقص و اختلال در بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM به مرکز تعمیرات موتوکام مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات را دریافت نمایید.

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM عرضه کننده انواع لوازم جانبی از قبیل:

قاب

آنتن

گیره کمری

پایه شارژر رومیزی

هندزفری بادیگاردی ، حلزونی و ...

باطری لیتیومی انواع مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام

چرا بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM پرطرفدار است؟

برند موتوکام MOTOCOM بزرگترین و شناخته شده ترین برند بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد که با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سه مدل MC444 , MC555 , MC666 با قیمت ارزان در مرکز تخصصی فروش بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکامMOTOCOM  به فروش می رسد. کیفیت ساخت بالا، طراحی منحصربفرد، ماندگاری و طول عمر زیاد و آپشنی مانند امکان شارژ ثانویه از طریق Port USB Android از دلایلی است که باعث محبوبیت بالا و پرطرفدار بودن بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM میباشد که در ادامه می توانید مشخصات فنی و فیزیکی منحصربفرد هر مدل را رویت نمایید...

 بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC444

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفردی میباشد که میتوان به داشتن آنتن بلند کنوودی انعطاف پذیر به ارتفاع 150 میلیمتر که امکان آنتن دهی خوبی را ممکن میسازد و دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ ثانویه توسط کابل Port USB Android می باشد. دیگر امکانات و آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر می باشد:

دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

دارای ضمانت و خدمات پس از فروش

دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF

دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر

قابلیت شارژ باتری با Port USB Android

ابعاد دستگاه : بدنه ۶۰*۱۱۵ میلیمتر ، ضخامت ۳۰ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۱۵۰ میلیمتر

وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۷۵ گرم

رنگ: مشکی

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکامMOTOCOM  مدل MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفردی میباشد که میتوان به داشتن آنتن کوتاه سخت به ارتفاع 85 میلیمتر، باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر امکان شارژ دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط پایه شارژ و همچنین امکان شارژر ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ توسط پاوربانک ، فندکی خودرو و ... را بدون دخالت دستگاه برای بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مقدور میسازد. دیگر امکانات و آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر می باشد:

دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

دارای ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش

دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF

دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر

قابلیت شارژ باتری با Port USB Android بصورت مجزا با باطری

ابعاد دستگاه: بدنه: ۵۹*۱۱۴ میلیمتر ، ضخامت: ۳۳ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۸۵ میلیمتر

وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم

رنگ: مشکی

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام  MOTOCOMمدل MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 دارای آنتن سخت به ارتفاع 115 میلیمتر و باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ ثانویه توسط کابل Port USB Android می باشد. دیگر امکانات و آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر می باشد:

دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

دارای ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش

دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF

دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر

قابلیت شارژ باتری با Port USB Android

ابعاد دستگاه: بدنه: ۵۵*۱۱۰ میلیمتر ، ضخامت: ۳۵ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۱۱۵ میلیمتر

وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم

رنگ: قرمز، نارنجی، زرد و سبز

بیسیم واکی تاکی موتوکام از زبان کارشناس فنی

قیمت بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

از جمله مهمترین موارد در خرید بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM توجه به قیمت است. بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM دستگاهی ساده و با قیمت اقتصادی بصرفه و ارزان ، از پرفروش ترین و پرطرفدارترین بیسیم های واکی تاکی مجاز در ایران میباشد که در سه مدل MC444 , MC555 , MC666 عرضه میگردد.

 خرید بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

خرید بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM به تمام کسانی که بدنبال خرید بیسیم واکی تاکی کاربردی، مطمئن و با قیمت مناسب هستند توصیه می شود. هر سه مدل MC444 , MC555 , MC666 جزو بهترین مدل ها برای خرید میباشد که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

از همکاران محترم در زمینه توزیع بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM جهت اخذ نمایندگی رسمی توزیع در سراسر کشور دعوت به همکاری میگردد. خواهشمند است برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی ، قیمت ، سفارش و خرید بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM به سایت MOTOCOM-CO.ir مراجعه نمایید و با ما در تماس باشید.

وبسایت: www.MOTOCOM-CO.ir

نظرات بینندگان