arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

یگان فاتحین سپاه جایگزین دژبان ارتش در بهشت حضرت زهرا شد

حفاظت پیرامونی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از دژبان ارتش به یگان حفاظت فاتحین سپاه سپرده شد. بنابر این گزارش، به دلیل نیاز به مراقبت حداکثری از این آرامستان و بویژه بزرگترین میراث فرهنگی دوران دفاع مقدس، یگان فاتحین با سابقه درخشان، هماهنگی با یگان حفاظت شهرداری و مجموعه انتظامی در این سازمان مستقر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حفاظت پیرامونی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از دژبان ارتش به یگان حفاظت فاتحین سپاه سپرده شد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، حفاظت محیطی و پیرامونی این سازمان بر عهده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که طی تفاهم نامه ای این حفاظت به یگان فاتحین واگذار شد.

روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است: مدیریت این سازمان قدردان همراهی ها و همکاری دژبان ارتش است که در طی سالیان به بهترین شکل ممکن موضوع حفاظت محیطی و حراست از این آرامستان شریف را بر عهده داشت و ان شاءالله این همکاری در زمینه‌های دیگر از جمله تشریفات سازمان ادامه خواهد داشت.

بنابر این گزارش، به دلیل نیاز به مراقبت حداکثری از این آرامستان و بویژه بزرگترین میراث فرهنگی دوران دفاع مقدس، یگان فاتحین با سابقه درخشان، هماهنگی با یگان حفاظت شهرداری و مجموعه انتظامی در این سازمان مستقر شده است.

تفاهم نامه ای در دوهفته گذشته امضا و موضوع حفاظت از بهشت حضرت زهرا(س) به یگان فاتحین سپرده شد؛ این یگان در روزهای اخیر نیز به طور موقت عهده دار حفاظت درب های اصلی سازمان بودند.

نیروهای خدماتی گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) تقدیر شدند

همچنین صبح امروز و در حاشیه دیدار صمیمانه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و کارکنان مجموعه، از نیروهای خدماتی گلزار شهدا که بیش از دو دهه نسبت به خدمت به خانواده شهدا، غبار روبی از مزار شهیدان و پاکسازی محیطی مشغول فعالیت هستند تقدیر شد.

در این مراسم جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: این سازمان شریف متعلق به همه مردم تهران است و همین موضوع این سازمان را از بسیاری سازمان های دیگر متمایز می کند.

وی توضیح داد: بیش از نیمی از مردم تهران در طول سال به این سازمان تردد می کنند و همین موضوع ایجاب می کند که ما رضایتمندی شهروندان را به صورت حداکثری فراهم کنیم.

تاجیک با بیان این مطلب که اتفاقی که در سال دوم شورای ششم می افتد این است که این سازمان را در مسیر توسعه و رشد قرار بدهد، گفت: هم زمان با هفته دفاع مقدس سال دوم فعالیت های شهردار تهران آغاز شده و جلسه معارفه ۵ معاون جدید شهردار تهران و شروع سال دوم کار شهرداری با حضور شهردار و معاونان در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) برگزار شد که این خودش یک پیام مهمی در خود دارد.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: ما هم باید نگاهمان را ارتقاء داده و مشکلات حل نشده را مرتفع کنیم. توقع دارم که تلاش کنیم تا در جهت افزایش خدمت به مردم و تحقق تدابیر و انتظارات شهردار تهران، مشکلات سازمان را با کمک هم برطرف سازیم.

نظرات بینندگان