arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۱

اگر کسی جز این دولت این حرف ها را می زد، کلی کفن پوش می آمد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال، با اشاره به مواضع برخی مسئولان دولتی درباره مباحث  دینی، روحانیت و مکتب ایران گفت: هر کس در حیطه کاری خود کارش را انجام دهد و کسانی که تخصصی در بحث روحانیت ندارند، نباید در این بحث ورود کنند؛ ورود آنها به بحث روحانیت کار بسیار عبثی است و گاهی حرف هایی می زند که در شان کسی که در نظام جمهوری اسلامی کار می کند، نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینگونه موضع گیری و صحبت ها درباره روحانیت اگر توسط کسان دیگری غیر از این آقایان صورت می گرفت، الان کلی کفن پوش می آمد و علیه صحبت ها و موضع گیری ها های انجام گرفته تظاهرات می کرد؛ متاسفانه هر کس هر چیزی رابطه روحانیت، مسائل دینی و غیره می گوید و هیچ واکنش جدی از سوی مقامات ذیربط نمی بینیم.

نماینده اصولگرای مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران آقای خاتمی همین آقایان زمانی که یک کلمه صحبت خاص درباره دین و مرجعیت می شد، کفن تن می کردند و در خیابان می ایستادند، اما اکنون به رغم مواضع متعدد و پرتکرار برخی نزدیکان رییس جمهور درباره مباحث دینی و روحانیت، از آنها خبری نیست.

وی گفت: باید بپذیریم ایران یک کشور با تمدن و اصالت است، اما نمی شود اسلام را از ایران کنار گذاشت و این صحبت های تمدن ایرانی زیبنده نیست.

پور فاطمی گفت: آقای احمدی نژاد جریان انحرافی را پذیرفته است و آنها را قبول دارد و حرف های این جریان را رد نمی کند ؛ همه به رییس دولت درباره این جریان تذکر داده اند، اما نمی خواهد بپذیرد؛ این صحبت هایی که درباره روحانیت در دولت نهم و دهم زده شد، از مجموعه تمام دولتهای پیشین بیشتر بوده و در این میان سخنان مشاور مطبوعاتی آقای ریس جمهور که جدیدترین آنها بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
11
گل گفتي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
2
3
آقای پورفاطمی از اصلاح طلبان است.
نظرات بینندگان