arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۰۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۱

رویانیان: در ماه رمضان بازی نمی کنیم حتی اگر از ما امتیاز کسر کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد رویانیان می‌گوید 70 درصد از برنامه‌ای که برای پرسپولیس داشته، محقق شده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع که چقدر توانسته برنامه‌های خود را برای فصل جدید در پرسپولیس نهایی کند گفت: از آن چیزی که خودم می‌خواستم 70 درصد محقق شده اما با این وجود از بازیکنانی که به تیم آمده‌اند و مربی‌ای که جذب کرده‌ایم راضی هستم. بخشی از 30 درصدی که در برنامه‌ام بود و نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم مربوط به بازیکنان بود و بخش دیگر هم مربوط به تغییراتی بود که قصد داشتیم در باشگاه انجام دهیم اما نشد.

وی ادامه داد: با این حال امید زیادی داریم که لیگ را قدرتمندانه شروع کنیم و از همان ابتدا نتایج خوبی به دست بیاوریم تا هواداران از تیم‌شان راضی باشند. رویانیان درباره صحبت‌های اخیر خوروش سرپرست سپاهان و این صحبت او که گفته بود "وقتی رویانیان و فتح‌الله‌زاده شو اجرا می‌کردند، ما در حال مذاکره با خلعتبری بودیم" گفت: متاسفانه هنوز افرادی در عرصه فوتبال حضور دارند که گفتمان سنتی و کری خواندن را رها نکرده‌اند. ما باید اخلاق و رفتارمان را عوض کنیم و به هم احترام بگذاریم ولو اینکه مخالف یکدیگر باشیم. حرف‌های بیخود و توهین به یکدیگر را باید رها کنیم.

وی افزود: درباره خلعتبری هم یقین داشته باشید که اگر می‌خواستیم او را جذب می‌کردیم اما مصلحت این بود که خلعتبری به تیم دیگری برود. یکی از کسانی که قصد داشتیم به خدمت بگیریم و در برنامه پیش از فصل ما وجود داشت، خلعتبری بود که دوست و همشهری من است و علاقه زیادی به او دارم. او مبلغ بالایی از ما درخواست کرده بود اما جدا از این اگر ضرورت داشت و خوزه هم می‌خواست حتما خلعتبری را جذب می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه بسیاری از مراجع تقلید از برگزاری لیگ برتر در ماه مبارک رمضان انتقاد کرده‌اند گفت: روز گذشته آیت الله استادی امام جمعه قم فرمایشاتی داشتند و از مدیران باشگاه‌ها خواستند که باشگاه‌هایشان را در رقابت‌های لیگ در ماه رمضان شرکت ندهند و من خواستم اولین کسی باشم که برای این کار اعلام آمادگی می‌کنم. همین جا هم می‌گویم که حاضر نیستیم وقتی علما و مراجع به برگزاری بازی‌ها در ماه رمضان انتقاد دارند، ما حتی به قیمت از دست دادن امتیاز در لیگ شرکت کنیم.

وی افزود: من متاسفم که نه مجلس و نه هیچ کدام از مسئولان ورزش هیچ عکس‌العملی به صحبت‌های مراجع تقلید نشان نداده‌اند و حتی یک پاسخ قانع کننده برای این موضوع نداده‌اند. آیات عظام و علمای بزرگی چون مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، محفوظی، استادی، شاهرودی، نمازی، علوی گرگانی و واعظ موسوی به برگزاری لیگ در ماه رمضان انتقاد دارند. حالا من نمی‌دانم مسئولان فدراسیون از چه علمایی مجوز برگزاری بازی‌ها را در ماه رمضان گرفته‌اند؟ من آیت‌اللهی را فرد متشرع و متدینی می‌دانم اما اگر واقعا او و سایر مسئولان فدراسیون از مراجع استعلام گرفته باشند و برگزاری لیگ در ماه رمضان مشکلی نداشته باشد، ما هم تمکین می‌کنیم و مشکلی نداریم اما بحث من این است که وقتی علما نظر بدهند نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

محمد رویانیان در پایان درباره صحبت‌های ایمون زاید که گفته بود باشگاه پرسپولیس توافقنامه‌ی اولیه را زیر پا گذاشته گفت: این طور نبوده است. ما زاید را دوست داریم و او را نیاز داریم. هواداران هم به او علاقه زیادی دارند و امیدواریم مثل گذشته عملکرد خوبی در تیم داشته باشد.


منبع: خبرگزاری ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
12
آگه مردی بکن این کارو - مرد نیستی اگه نکنی این کارو ...
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
1
12
قرادادهاي ميلياردي بابازيكنان منعقدميكنيد اونهم ازپول بيت المال به نظر شما هيچ مشكلي شرعي نداردتيم پرسپوليس دنبال زمان براي هماهنگي بيشتر است
يه پرسپوليسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
10
خيلي خوبه كه به نظر علما احترام ميذاريد اما همين علما چند وقت پيش گفته بودند كه پرداخت دستمزدها بالا از بيت المال به بازيكنان جايز نيست. لطفا به همه ي نظرات توجه كنيد
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
1
6
با این مدیریت فوق حرفه ای باید سهمیه های بیشتری در آسیا به ما بدن!!!!!!!! آقا چندین میلیارد از اموال عمومی را صرف تیم کرده حالا هم میگه بیاید ازمون امتیاز کم کنید!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
1
7
آقای رویانیان!
مراجع در مورد دستمزدهای بالای فوتبالیست ها که از بیت المال پرداخت میشه هم نظر دادن که جدیدا انتخاب هم خبر یکیش رو گذاشته بود. نظرتون چیه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
1
5
سردار! چطور فوتباليست هاي حرفه اي كه ميلياردها از بيت المال به آنها پرداخته ايد در ماه رمضان دست از كار بكشند، ولي كارمندان ، كارگران و نيروهاي شريف نظامي و انتظامي با دستمزد اندك كار كنند؟! اگر فوتبال حرفه اي است، مسابقات بايد انجام شود، اگر نه، درش را ببنديد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
3
5
لطفاً ميل خود به عقب انداختن مسابقات بخاطر ناهماهنگي تيمتان را به مسائل شرعي گره نزنيد!
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
1
6
من خودم پرسپولیسیم ولی این حرف رو قبول ندارم.ماه رمضان منافاتی با ورزش و برنامه تفریحی مردم ندارد.
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
2
7
جناب آقاي رويانيان مديرعامل محترم
احتراماً به استحضار مي رساند بازيكنان مانند هر فرد حقوق بگير ديگر در قبال انجام كار دستمزد دريافت مي كند.آيا در ماه رمضان كارگران را بيكار و به خانه مي فرستند؟ آياكارمندان دولت و نظاميان كار را تعطيل و به خانه مي روند و همگي حقوق مي گيرند؟
آيا فوتبال فقط تفريح است و شغل محسوب نمي شود و افراد بخاطر قشنگي حقوق مي گيرند؟ آيا با شروع مسابقات تعداد زيادي از افراد جامعه مشفول كار نمي شوند وتعداد زيادي جوان درگير يك موضوع سالم نمي شوند؟
به خدا اين رفتار شما دينداري نيست بلكه ادا و اطوار است و بشدت بر روي جوانان تاثير منفي مي گذارد ديگر خود دانيد.
انتخاب جان عزيزت منتشر كن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
3
7
سر مربی دیر آورده داره میندازه گردن ماه رمضون!!!
نظرات بینندگان