arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

پاسخ تند گل محمدی به اظهارات حسن عباسی: درباره پوشش همسرم حرف نزن؛ غلط اضافه هم نکن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک آدم معلوم‌الحال درباره فوتبال صحبت کرد و درباره پوشش همسر من نظر داده است. او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست‌ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. از او می‌خواهم غلط اضافه نکند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که عزادار همه عزیزانی هستیم که از بین ما رفتند، گفت: امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و حال دل مردم را خوب‌ کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (یک‌شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: حال دل ما خوب نیست و درباره بازی صحبتی ندارم. صحبت درباره فوتبال فایده ندارد. در این شرایط نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم. در روزهایی هستیم که اکثر مردم ناراحت هستند. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و حال دل مردم را خوب‌ کنیم. عزادار همه عزیزانی هستیم که از بین ما رفتند. هم نیروهای پلیس و جوانان. همه بچه‌های این آب و خاک هستند. امیدوارم به زندگی عادی برگردیم.

او ادادمه داد: ما نسبت به رای کمیته انضباطی که بازی را بدون تماشاگر کردن اعتراض کردیم. باید درباره این موضوع کمیته انضباطی صحبت کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوهای تیم ملی هم گفت: با کی‌روش صحبت کردم و هر کاری‌ بخواهند برای راحتی تیم ملی انجام می‌دهیم.

وی درباره این که آل‌کثیر بدون هماهنگی باشگاه در تمرینات این تیم حاضر شده هم گفت: او جز تیم ماست حتی اگر قرارداد نداشته باشد. او در تیم‌ ما مصدوم شده و خودم را مدیون او می‌دانم.

گل‌محمدی درباره حواشی بعد از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان هم گفت: حواشی این بازی به خاطر بلندی چمن بود و اگر چمن مشکل نداشت حواشی هم ایجاد نمی‌شد.

او درباره وضعیت دیاباته‌ هم گفت: او چند روز دیگر در تمرینات گروهی ما شرکت‌ خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است. تراکتور هم شرایط روحی و روانی خوبی دارد و قطعا بازی خوبی برای ما خواهد بود.

گل‌محمدی در پایان گفت: یک آدم معلوم‌الحال درباره فوتبال صحبت کرد و درباره پوشش همسر من‌ نظر داده است. او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع‌ کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست‌ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. از او می‌خواهم غلط اضافه نکند.

نظرات بینندگان