arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

خداحافظی مجری جنجالی پس از ۷ سال از برنامه «دیلی شو»

«ترور نوآ» مجری برنامه «دیلی شو» شبکه «کمدی سنترال» اعلام کرد قصد دارد مجری‌گری این برنامه را پس از هفت سال رها کند و وقت بیشتری را به استندآپ کمدی اختصاص دهد. او در دوران حضور در برنامه «دیلی شو» برخی از حساس‌ترین لحظات در تاریخ آمریکا از جمله همه‌گیری ویروس کرونا، جنبش جان سیاهپوستان مهم است و حمله به کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۱ را پوشش داد. «نوآ» در جریان برنامه روز پنجشنبه از قصدش برای خداحافظی خبر داد، اما به تاریخ دقیق آن و جانشین خود اشاره‌ای نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«ترور نوآ» ـ مجری جنجالی برنامه «دیلی شو» ـ پس از هفت سال از این برنامه خداحافظی می‌کند.

به گزارش  رویترز، «ترور نوآ» مجری برنامه «دیلی شو» شبکه «کمدی سنترال»‌ اعلام کرد قصد دارد مجری‌گری این برنامه را پس از هفت سال رها کند و وقت بیشتری را به استندآپ کمدی اختصاص دهد.

این مجری ۳۸ساله در «ژوهانسبورگ» واقع در آفریقای جنوبی متولد شد و در سال ۲۰۱۱ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او زمانی که در سال ۲۰۱۵ جایگزین «جان استورات»‌ در برنامه «دیلی شو» شد، مسوولیت بزرگی را پذیرفته بود.

او در دوران حضور در برنامه «دیلی شو»‌ برخی از حساس‌ترین لحظات در تاریخ آمریکا از جمله همه‌گیری ویروس کرونا، جنبش جان سیاهپوستان مهم است و حمله به کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۱ را پوشش داد.

«نوآ» در جریان برنامه روز پنجشنبه از قصدش برای خداحافظی خبر داد، اما به تاریخ دقیق آن و جانشین خود اشاره‌ای نکرد.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان