arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

جدول لیگ برتر فوتبال؛ استقلال به پرسپولیس رسید / ملوان قعرنشین ماند

 مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار از هفته هفتم از سر گرفته شد. استقلال با پیروزی ارزشمندی که در سیرجان به دست آورد، امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند و جای گل‌گهر را در رده دوم جدول گرفت. پرسپولیس با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر از رقیب سنتی خود صدرنشین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم استقلال با شکست گل‌گهر در سیرجان از لحاظ امتیازی با پرسپولیس برابر شد.

 مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار از هفته هفتم از سر گرفته شد. استقلال با پیروزی ارزشمندی که در سیرجان به دست آورد، امتیازات خود را به عدد 14 رساند و جای گل‌گهر را در رده دوم جدول گرفت. پرسپولیس با 14 امتیاز و تفاضل گل بهتر از رقیب سنتی خود صدرنشین است. شاگردان حمید مطهری هم با کسب دومین برد خود در لیگ بیست‌ودوم تا جایگاه پنجم جدول بالا آمدند. نفت مسجدسلیمان نیز به جایگاه یازدهم جدول سقوط کرد.

آلومینیوم اراک که فصل را با نتایج ضعیف آغاز کرد، با غلبه بر ملوان بندر انزلی هشت امتیازی شد و به رتبه دهم جدول رسید. ملوانان نیز چهارمین شکست خود را در ششمین دیدار تجربه کردند و در انتهای جدول ماندنی شدند. امروز همچنین ذوب‌آهن با کسب اولین پیروزی فصل خود به رتبه هفتم راه یافت و فولاد با توقف برابر مس کرمان، در جایگاه چهارم جای گرفت.

نتایج دیدارهای برگزارشده هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نساجی مازندران 4 - نفت مسجدسلیمان صفر
آلومینیوم اراک یک - ملوان بندر انزلی صفر
گل‌گهر سیرجان یک - استقلال 2
فولاد خوزستان صفر - مس کرمان صفر
ذوب‌آهن اصفهان یک - پیکان صفر

نظرات بینندگان