arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ترافیک پرحجم در ۳ محور واقع در غرب تهران / جو آرام در تمام جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در سه محور در عرب تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در سه محور در عرب تهران خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی  درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی در کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان در آزادراه کرج - قزوین محدوده گلشهر هستیم. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس و آزادراه تهران - ساوه محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت محورهای مسدود نیز گفت:‌ مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند نیز مسدود است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در جاده‌های کشور است و هیچگونه مداخله جوی در جاده‌ها گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

نظرات بینندگان