arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه در خوزستان: قطعا انقلاب اسلامی از حجاب عقب‌نشینی نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در بحث حجاب، بحث من سر آن نیست که شال و روسری دارد اما آنکه هنجارشکنی می‌کند و حجاب را برمی‌دارد در واقع در نقطه مقابل قانون ایستاده است. وظیفه و رسالت ما در بحث حجاب، تذکر زبانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شهدای ما هر کدام توصیه به حجاب کرده‌اند و البته بحث فقط حجاب خاص نیست؛ این‌که دشمنان فکر کردند انقلاب اسلامی از این موضوع عقب‌نشینی می‌کند، قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در اولین یادواره شهدای حقوقی استان خوزستان که امروز (۱۰ مهرماه) در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: هر روز دعا می‌کنیم که بهترین نوع مردن یعنی شهادت را به ما عنایت کند. ان‌شاءالله خداوند به همه ما توفیق عنایت کند تا در این مسیر قدم برداریم.   

وی افزود: در خصوص مسائلی که در کشور می‌گذرد نیز، در این کشور از وقتی انقلاب شد، دشمن دست‌بردار نیست اما خداوند متعال می‌فرماید درصورتی که در آن جایی که توان دارید یاری کنید و در میدان باشید، او نیز یاری خواهد کرد. خداوند می‌فرماید شما خوب بندگی کنید و من خدایی کردن را خوب بلدم. در تمام این ۴۰ سال به برکت وجود امامین انقلاب و مردم فهیم، تا جایی که توان داریم در میدان بوده‌ایم.  

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آن چیزی که وظیفه و رسالت ما است این است که امروزه فضای مجازی، با کمال تاسف رها شده است؛ دشمن از یک کاه کوه می‌سازد و از کوه نیز کاه می‌سازد. یعنی خدمات ارزشمند کشور را نمی‌بیند و یک مشکل را بزرگ می‌کند. باید این کشور فکری به حال فضای مجازی کند.

موسوی‌فرد ادامه داد: بحث قانون در همه جهان مورد احترم است اما چطور می‌شود که وقتی به ایران می‌رسد، قانون از احترام می‌افتد؟ برای آن‌هایی که آن ور خط هستند. دلیل عمده‌ای که این‌ها توانستند در بحث حجاب سوءاستفاده کنند، بی تفاوتی ما است. در حادثه عاشورا وقتی اهداف حضرت را پیگیری می‌کنیم می‌بینیم که یکی از اهداف اصلی احیای دو اصل امر به معروف و نهی از منکر است. البته در بحث حجاب، بحث من سر آن نیست که شال و روسری دارد اما آنکه هنجارشکنی می‌کند و حجاب را برمی‌دارد در واقع در نقطه مقابل قانون ایستاده است. وظیفه و رسالت ما در بحث حجاب، تذکر زبانی است.

وی ادامه داد: شهدای ما هر کدام توصیه به حجاب کرده‌اند و البته بحث فقط حجاب خاص نیست؛ اینکه دشمنان فکر کردند انقلاب اسلامی از این موضوع عقب‌نشینی می‌کند، قطعا این اتفاق نخواهد افتاد. به حول و قوه الهی قطعا نظام اسلامی از این اصل عقب‌نشینی نخواهد کرد. ممکن است در برهه‌ای احساسات مردم را به خاطر برخی مسائل اینگونه برانگیزند اما قطعا نظام کوتاه نخواهد آمد.

موسوی فرد در پایان گفت: مردم، توطئه‌های دشمن را کاملا مطالعه کنید و بعد گوش به فرمان رهبری باشید، که هستید و در هر تخلف و خلافی تذکر دهید.

نظرات بینندگان