arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۱

ردپای باجناق فوتبالیست مشهور در حوادث باشگاه بزرگ!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخی اتفاقات در فوتبال ایران رخ می دهد که تنها به این فوتبال اختصاص دارد و جای دیگری از دنیا نظیر آن را نخواهید دید.

به گزارش انتخاب به نقل از جهان، یکی از این اتفاقات که اخیرا در یک تیم بزرگ رخ داده است، به ردپای دلالی برمی گردد که جدا از رابطه بازیکن – دلال، باجناق یکی از فوتبالیست های سرشناس کشور است و سال گذشته در کنار یکی از مریبان مطرح ایران فعالیت می کرد و حتی نام وی در فهرست منشوری ها به چشم می خورد.

این دلال مطرح که سال قبل در یک تیم شهرستانی و در کنار مربی مطرح آن کار می کرد، امسال نیز به شکل نامحسوس با این مربی در تیم جدیدش همکاری دارد و رفیق است و از کنار این رفاقت، در همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات، باجناق خود که در پست هافبک بازی می کند را به عضویت این تیم درآورد، باجناقی که سال گذشته نیز حرف و حدیث هایی درباره او مطرح بود.

نکته جالب اینکه اخیرا نیز بازیکن معروف مورد نظر، بخاطر رابطه خوب باجناق دلالش با سرمربی تیم بزرگ، موفق شد در فهرست نهایی تیمش باقی بماند تا شایعه خروج اسم وی از لیست این تیم برای بازشدن جای یک خرید بزرگ رنگ حقیقت به خود نگیرد و یک دو نفر دیگر قربانی شوند!

لازم به ذکر است که دلال مورد نظربه توصیه برخی ها این روزها زیاد در اطراف سرمربی معروف دیده نمی شود تا از حرف و حدیث ها و حساسیت ها بکاهد و ...
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
2
29
بهتر است اخبار مبهم منتشر نکنید. خب من الان متن بالا رو خوندم. که چی؟ هیچی نفهمیدم و هیچی هم به اطلاعاتم افزوده نشد.
نظرات بینندگان