arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

دادستان لرستان: ۱۲ نفر از عوامل اصلی ناآرامی‌های شب گذشته در لرستان دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان اظهار داشت: به دنبال اغتشاشات و ناآرامی‌های شب گذشته در برخی محلات و مناطق خرم‌آباد، ۱۲ نفر از اغتشاشگران دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عوامل اصلی ناآرامی‌های شب گذشته در لرستان خبر داد.

داریوش شاهون‌وند اظهار داشت: به دنبال اغتشاشات و ناآرامی‌های شب گذشته در برخی محلات و مناطق خرم‌آباد، 12 نفر از اغتشاشگران دستگیر شدند.

وی افزود: شب گذشته برای ساعاتی کوتاه یکی از خیابان‌های اصلی شهر شلوغ و تعدادی از اغتشاشگران به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت و آسیب به اموال عمومی و بیت‌المال بودند که بلافاصله با اقدامات پلیسی تعدادی از آنها دستگیر و اوضاع آرام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان خطاب به جوانان و نوجوانان استان عنوان کرد: نسل جوان و نوجوان نباید فریب رسانه‌های معاند و جوسازی‌های آنان را بخورند، چرا که دشمنان و رسانه‌های معاند تنها به دنبال حاشیه‌سازی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی هستند و بر کسی پوشیده نیست که دلشان به حال این کشور نمی‌سوزد.

وی بیان کرد: اینکه در پی  حادثه‌ای، همه معاندین داخلی و خارجی علم حمایت از زنان بر داشته و سعی در ایجاد جوی پرتنش و ناآرام دارند، قطعاً  به دنبال به چالش کشاندن نظم و امنیت کشور هستند.

شاهون‌وند گفت: امنیت عمومی استان خط قرمز دستگاه قضا است و  و با کسانی که با امنیت مردم بازی کنند، بدون هیچ گونه مماشاتی با آنها برخورد می‌شود.

نظرات بینندگان