arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

عاملان سوزاندن جسد دختر جوان در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: عاملان سوزاندن جسد یک دختر جوان که در حین عمل جراحی دچار ایست قلبی شده بود در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند. وی یاداور شد: پنج نفر در این زمینه دستگیر و در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: عاملان سوزاندن جسد یک دختر جوان که در حین عمل جراحی دچار ایست قلبی شده بود در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف آزاد راه غدیر در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق افراد مفقود کشور متوجه شدند که جسد متعلق به دختر جوان ساکن تهران بوده که مدتی پیش خبر مفقود شدنش به پلیس اعلام شده است.

نادربیگی گفت: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که مقتول در روز اعلام مفقودی برای انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه و پس از آن خبری از وی دریافت نشده است.

نادربیگی خاطرنشان کرد: در بررسی های تکمیلی پلیس مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.

وی یاداور شد: پنج نفر در این زمینه دستگیر و در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

نظرات بینندگان