arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱

شاخص کل بورس، امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴هزار واحدی روبرو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴هزار واحدی روبرو شد.

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 307میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار میلیارد تومان در بیش از 203هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 4هزار و 876واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 313هزار و 837واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فجر انرژی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، بورس کالای ایران و توسعه معدنی و صنعتی صبانور با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 808میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 615میلیارد تومان در 112هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 138واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 919واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و اعتباری ملل و بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام فرابورس ایران، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و سیمان لار سبزوار شد.

نظرات بینندگان