arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱

خبرگزاری دولت: اعضای ۴ تیم سازمان یافته فعال در «اغتشاشات» گلستان دستگیر شدند

خبرگزاری دولت (ایرنا) نوشت: یک منبع آگاه در استانداری گلستان گفت که با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا، اعضای چهار تیم سازمان یافته اغتشاشگران دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دولت( ایرنا) نوشت: یک منبع آگاه در استانداری گلستان گفت که با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان ( عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا، اعضای چهار تیم سازمان یافته اغتشاشگران دستگیر شدند.

این عضو شورای تامین استانداری گلستان شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تایید این مطلب گفت : با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان، اعضای این چهار تیم سازمان یافته که علاوه بر فعالیت در فضای مجازی برای تحریک مردم، اقدام به اغتشاش و اخلال در امنیت استان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گفته این مقام مسئول که نخواست نامش در این خبر ذکر شود ادامه داد: از این تیم‌ها مقادیری سلاح سرد در قالب کوکتل مولوتف، چاقو، اسپری دست ساز، تیغه نینجا، پنجه بوکس، چوب مانند این‌ها کشف و ضبط شد.

 روابط عمومی و اطلاعات سپاه نینوا گلستان طی اطلاعیه ای از آمادگی برای دریافت گزارشات عموم مردم از جمله عکس، فیلم و مشخصات اغتشاشگران و اخلالگران نظم عمومی خبر داد.

نظرات بینندگان