arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد، متقاضیان می توانند بدون حضور در شرایط قرعه کشی نسبت به ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایپا نیوز: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

حسین کاظمی طرقی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد و با اعلام بخشنامه فروش متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت https://saipa.iranecar.com بدون حضور در شرایط قرعه کشی نسبت به ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

وی افزود: پیرو دستور 8 بندی رئیس جمهور محترم و پیگیری های وزارت صمت به منظور حذف شرایط قرعه کشی محصولات، با تلاش و همت کارکنان گروه خودروسازی سایپا، برنامه افزایش ظرفیت تولید در 8 ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با مجوز وزارت صمت، تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

کاظمی تاکید کرد: در سومین دوره واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص  خودرو ، تنها خودرو ساینا.اس در شرایط قرعه کشی قرار داشت که با  افزایش ظرفیت تولید این خودرو، کلیه تعهدات خودروی مذکور به مشتریان تحویل گردید  .لذا وزارت محترم صمت بر این اساس، مجوز فروش خودروی مذکور بدون قرعه کشی را صادر نمود.

وی افزود: افزایش ظرفیت  تولید و عرضه محصولات گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در 8 ماه گذشته تا کنون بیش از 340 هزار خودرو، تجاری  و تحویل مشتریان شده است که نسبت به دوره مشابه افزایش معناداری داشته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای تمامی مشارکت کنندگان  در خرید خودرو ساینا  اس دوره سوم که حایز شرایط هستند با ارسال پیامک جهت تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع رسانی خواهد شد.لذا مشتریان محترمی که به آنها اطلاع رسانی شده است با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس https://sale.iranecar.com پیگیری مراحل ثبت نام را انجام دهند.

 

نظرات بینندگان