arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

سکوت آنجلینا جولی در مورد طلاقش از برد پیت شکست

آنجلینا جولی» در شکایت از «برد پیت» همسر سابق خود و در پرونده‌ای عمومی برای اولین بار از سوءاستفاده از او و فرزندانشان در سال ۲۰۱۶ سخن گفته، اتفاقی که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد. پس از شکایت «برد پیت» از «آنجلینا جولی» در رابطه با خانه‌ای که زمانی مشترکاً مالک آن بودند، او نیز یک شکایت متقابل مطرح کرده و در آن جزئیاتی از درگیری در هواپیمای خصوصی در سال ۲۰۱۶ فاش کرده که طی آن «برد پیت» در حالی که به صورت لفظی به آن‌ها حمله می‌کرده، با «آنجلینا جولی» و فرزندانشان نیز برخورد فیزیکی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آنجلینا جولی» در یک پرونده حقوقی ادعا کرده که «برد پیت» در جریان درگیری در سال ۲۰۱۶ به او و فرزندانشان آزار فیزیکی وارد کرده است، اتفاقی که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «آنجلینا جولی» در شکایت از «برد پیت» همسر سابق خود و در پرونده‌ای عمومی برای اولین بار از سوءاستفاده از او و فرزندانشان در سال ۲۰۱۶ سخن گفته، اتفاقی که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد.

پس از شکایت «برد پیت» از «آنجلینا جولی» در رابطه با خانه‌ای که زمانی مشترکاً مالک آن بودند، او نیز یک شکایت متقابل مطرح کرده و در آن جزئیاتی از درگیری در هواپیمای خصوصی در سال ۲۰۱۶ فاش کرده که طی آن «برد پیت» در حالی که به صورت لفظی به آنها حمله می کرده، با «آنجلینا جولی» و فرزندانشان نیز برخورد فیزیکی داشته است.

در این شکایت همچنین ادعا شده که پیت سعی کرده جولی را متقاعد به امضای قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات درباره آزار جسمی و عاطفی در خارج از دادگاه بکند. جولی همچنین عنوان کرده که رفتار پرخاشگرانه پیت قبل از رسیدن خانواده به فرودگاه آغاز شده و پیت با یکی از فرزندانشان برخورد کرده و هنگامی که جولی از او پرسیده چه اتفاقی افتاده، متهم شده که بیش از اندازه رفتار متحرمانه با بچه‌ها دارد و وقتی یکی از بچه‌ها از جولی دفاع کرد، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد.

دعوای حقوقی میان این زوج هالیوودی زمانی آغاز شد که «آنجلینا جولی» متهم شده که بدون اطلاع دادن به همسر سابقش «برد پیت»، قصد داشته سهم ۵۰ درصدی خود را از عمارت ۱۶۲ میلیون در فرانسه را بفروشد.

این خانه چهار هزار متر مربعی که در منطقه کورنس در جنوب فرانسه واقع شده، همان جایی است که این دو بازیگر در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند. «برد پیت» و «آنجلینا جولی» پیش از این به ترتیب سهم ۶۰ و ۴۰ درصدی از این خانه ۱۶۲ میلیون دلاری داشتند اما سه سال پیش از جدایی آنها در سال ۲۰۱۶، «برد پیت» ۱۰ درصد از سهم خود را به همسرش انتقال می‌دهد تا هر دو سهمی برابر با ۵۰ درصد داشته باشند و توافق می‌کنند در صورت اجازه طرف مقابل تصمیم به فروش سهم خود بگیرند.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان