arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

پیام امیرعبداللهیان خطاب به سردار اشتری: در سایه جهاد امنیت نیروی مقتدر انتظامی ایران همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه است

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) ۱۳ مهر ماه و در پیامی به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: خدا را شاکریم که در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، ایران اسلامی برغم توطئه‌های مستمر و فشار‌های حداکثری دشمنان، همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه بوده و نیروی انتظامی ضامن آسایش خاطر شهروندان و آشفتگی دشمنان این ملت بزرگ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) ۱۳ مهر ماه و در پیامی به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: حافظان امنیت ایران اسلامی در ادامه راه بزرگمردان و شیرزنان پرافتخار کشورمان در سال‌های دفاع مقدس، در جهاد تأمین امنیت پایدار برای کشور و آحاد ملت، مؤمنانه و مجاهدانه ایستاده‌اند.

در این پیام همچنین عنوان شده است: خدا را شاکریم که در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، ایران اسلامی برغم توطئه‌های مستمر و فشارهای حداکثری دشمنان، همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه بوده و نیروی انتظامی ضامن آسایش خاطر شهروندان و آشفتگی دشمنان این ملت بزرگ است.

امیرعبداللهیان در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای راه امنیت و حافظان حریم این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری، همه فرماندهان و پرسنل خدوم، جهادگر و بی ادعای نیروی انتظامی تبریک گفت.

نظرات بینندگان