arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱

کوثری: کومله قصد حمله نظامی به غرب ایران را داشت / سپاه عملیات خنثی‌سازی پیش‌دستانه کرد

اسماعیل کوثری با اشاره به تصاویر منتشر شده از مقر گروهک تروریستی پس از مورد هدف قرار گرفتن، گفت: این مقر در حالی مورد اصابت قرار گرفت که برای تصمیم گیری جهت حمله آماده میشدند تا با سواستفاده از اغتشاشات اخیر به ایران از شمال غرب حمله کنند که با غافلگیری و پیش‌دستی نیروهای سپاه پاسداران مواجه می‌شود و همانطور که در تصاویر مشخص است این مقر به طور کامل نابود شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنا: اسماعیل کوثری با اشاره به تصاویر منتشر شده از مقر گروهک تروریستی پس از مورد هدف قرار گرفتن، گفت: این مقر در حالی مورد اصابت قرار گرفت که برای تصمیم گیری جهت حمله آماده میشدند تا با سواستفاده از اغتشاشات اخیر به ایران از شمال غرب حمله کنند که با غافلگیری و پیش‌دستی نیروهای سپاه پاسداران مواجه می‌شود و همانطور که در تصاویر مشخص است این مقر به طور کامل نابود شده است.

«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص تحرکات کومله و دموکرات‌ها گفت: از ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی ایران گروهک تروریستی کومله با مبارزه مسلحانه تجزیه ایران را نشانه گرفته بودند که با اقدامات به موقع و برخورد سخت سپاه پاسداران مواجه شدند. 

وی افزود: سپاه بارها اعلام کرده است که اجازه شکل‌گیری تهدید در نزدیکی مرزهای ایران را نمی‌دهد و با توجه به همین امر مواضع گروهک تروریستی کومله را که قصد ایجاد جنگ‌های پارتیزانی از سمت غرب کشور را داشتند با پهپاد و موشک مورد هدف قرار داد و بمباران کرد. 

این نماینده مجلس با اشاره به تصاویر منتشر شده از مقر گروهک تروریستی پس از مورد هدف قرار گرفتن، خاطرنشان کرد: این مقر در حالی مورد اصابت قرار گرفت که برای تصمیم گیری جهت حمله آماده میشدند تا با سواستفاده از اغتشاشات اخیر به ایران از شمال غرب حمله کنند که با غافلگیری و پیش‌دستی نیروهای سپاه پاسداران مواجه می‌شود و همانطور که در تصاویر مشخص است این مقر به طور کامل نابود شده است. 

اسماعیل کوثری با بیان اینکه سپاه پاسداران رصد کامل اطلاعاتی و اشرافی کم‌نظیر بر همه حرکات گروهک‌های تروریستی دارد، اظهار داشت: هیچ کشوری عملیات جاسوسی برای نفوذ جهت تخریب و تجزیه را نمی‌پذیرد و این اقدام توسط سپاه پاسداران دفاع مشروع در برابر اقدامات و راهبردهای رژیم صهیونیستی علیه ایران است که به خوبی با پیش‌دستی توسط بروزترین پهپادها و انواع موشک‌های نقطه‌زن و تهاجمی صورت گرفت.

نماینده مردم تهران در پایان افزود: در صورتی که هر گروه ضد انقلاب بخواهد چنین تصمیمی‌ بگیرد که در جهت تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اقدامی بخواهد انجام دهد قطعا سپاه پاسداران با شدت بیشتری متقابلا دشمن را سرکوب خواهد کرد

نظرات بینندگان