arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۱۷ مهر ۱۴۰۱

استاندار تهران: اظهاراتم پیرامون خدمات فراجا در برخی رسانه‌ها خلاف واقع منتشر شده‌ / آنجا که گفتم بسیاری از عزیزان چندین روز است منزل نرفته اند، از این باب بود که مومنانه و معتقدانه و ۲۴ ساعته پای ماموریت خود هستند

استاندار تهران گفت: روز گذشته در برخی رسانه های بیگانه مطلبی از بنده منتشر شد که درست نبود، در نشستی که با مجموعه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران داشتیم، اعلام کردیم، نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی، مجاهدت، کار انقلابی و کار مومنانه برخی کمبودهای احتمالی را در حوزه های مختلف جبران می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار تهران گفت: صحبت‌های بنده در قدردانی از حضور شبانه روزی ماموران فراجا قلب واقعیت و مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌های داخلی و خارجی کذب و خلاف واقعیت است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ایرنا، محسن منصوری روز یکشنبه در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شرق استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته در برخی رسانه های بیگانه مطلبی از بنده منتشر شد که درست نبود، در نشستی که با مجموعه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران داشتیم، اعلام کردیم، نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی، مجاهدت، کار انقلابی و کار مومنانه برخی کمبودهای احتمالی را در حوزه های مختلف جبران می کند.

وی تاکید کرد: این صحبت بنده دلالت بر تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی داشت، تا آنجا که عرض کردم، بسیاری از عزیزان چندین روز است که منزل نرفته اند، از این باب که مومنانه و معتقدانه و ۲۴ ساعته پای ماموریت خود هستند.

استاندار تهران اظهار داشت: در آن نشست از حضور شبانه روزی پلیس تشکر کردیم ولی روایت سازی های غلطی که گاه دشمنان نظام از اتفاقات مختلف انجام و دنبال می کنند متاسفانه برخی رسانه های داخلی نیز به این موضوع دامن زده اند.

منصوری ادامه داد: آنچه که در جلسه ذکر و قید شد، به تمامی مبنی بر قدردانی از حضور شبانه روزی در میدان بود، عرض شد که این حضور شبانه روزی قابل تقدیر است، اما متاسفانه در ۲ بخش قلب واقعیت کردند.

این مسئول یادآور شد: آنچه که عرض شد، تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی مجموعه فراجا در غرب استان و مجموعه استان بود که گفتیم این حضور انقلابی و شبانه روزی کمبودهای احتمالی را نیز جبران خواهد کرد.  

نظرات بینندگان