arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱

معاون استاندار: ۲۰۰ نفر در ناآرامی های بوشهر بازداشت شدند

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی لیدرهای اصلی «اغتشاشات» بوشهر خبر داد و گفت: در این «آشوب‌ها» تاکنون ۲۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی لیدرهای اصلی «اغتشاشات» بوشهر خبر داد و گفت: در این «آشوب‌ها» تاکنون ۲۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.

اکبر پورات صبح امروز در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به حوادث اخیر و ناآرامی‌ها در ‌استان بوشهر اظهار داشت: در این استان "فتنه و اغتشاشات" اخیر‌ به‌خوبی مدیریت شد و وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی داشتیم به‌نحوی که به کسی آسیبی ‌نرسید.

وی با اعلام دستگیری 200 نفر از اغتشاشگران در چند روز گذشته در سطح استان افزود: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید

معاون اول قوه قضائیه: تمام دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف آزاد شدند

جزئیاتی از کشته‌شدن راننده پراید توسط ضدانقلاب در سنندج/ هنوز کسی بازداشت نشده؛ هویت فرد در دست بررسی است

بازداشت فردی که دنبال تأمین سلاح برای کشته‌سازی در اغتشاشات لرستان بود

‌‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه "فراخوان‌هایی در استان بوشهر صادر شد ولی با اقدامات به‌موقع مشکل خاصی را شاهد نبودیم"، تصریح کرد:‌ تعدادی از افراد در ارتباط با برخی تجمعات کوچک چندنفره در استان بوشهر بازداشت شدند، که اغلب این افراد آزاد شده‌اند و لیدرهای اصلی بازجویی شده‌اند.

وی با ابراز اینکه "در حوادث اخیر استان فوتی و مجروح نداشتیم"، اضافه کرد: ‌اقدامات خوب دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی در استان بوشهر، نسبت به دیگر استان‌ها از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی داشت.

نظرات بینندگان