arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱

آشنایی با ساخت مهر فوری، اهمیت، مزایا و کاربردهای مختلف آن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص ساخت مهر فوری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه مدل‌های مختلف مهر شرکتی و شخصی ساخته و عرضه می‌شود که هریک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. همان‌طور که می‌دانید مهر یکی از ابزارهای مهم در کسب و کارها، فروشگاه، مراکز خدماتی، در زمینه پزشکی و... به شمار می‌آید. در واقع مهر معرفی کننده و تایید کننده‌ی اعتبار یک کسب و کار و یا موسسه است. بنابراین طرح مهر و جنس آن می‌تواند برای افراد مهم و حائز اهمیت باشد.

برندسازی میتواند از چند راهکار مختلف به انجام برسد، یکی از این راهها که میتواند گزینه بسیار خوب و در دسترسی باشد، ساخت مهر فوری است.

آشنایی با ساخت مهر فوری، اهمیت، مزایا و کاربردهای مختلف آن

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص مهر فوری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه مدل‌های مختلف مهر شرکتی و شخصی ساخته و عرضه می‌شود که هریک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. همان‌طور که می‌دانید مهر یکی از ابزارهای مهم در کسب و کارها، فروشگاه، مراکز خدماتی، در زمینه پزشکی و... به شمار می‌آید. در واقع مهر معرفی کننده و تایید کننده‌ی اعتبار یک کسب و کار و یا موسسه است. بنابراین طرح مهر و جنس آن می‌تواند برای افراد مهم و حائز اهمیت باشد.

به نقل از مهر پگاه، بنابراین با توجه به اهمیت ویژه‌ای که مهر دارد در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت مهر فوری فعالیت دارند که با توجه به تنوع و گستردگی محصولات موجود برای انتخابی هوشمندانه بهتر است اطلاعاتی در خصوص فرآیند مهرسازی و انواع مدل‌های مهر در اختیار داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید انتخابی آگاهانه و متناسب با نیاز را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

  قبل از سفارش ساخت مهر بهتر است بدانید که به طور کلی دو نوع مهر ژلاتینی و لیزری داریم که فرایند ساخت هر یک از آنها متفاوت می‌باشد. هر یک از این مهرها ویژگی ها و مزیت‌های مختص به خود را دارا می‌باشند که در ادامه به نحوه ساخت و ویژگی‌های هریک از این مدل مهرها پرداخته‌ایم.

مهر ژلاتینی

همان‌طور که می‌توان حدس زد در ساخت این مدل مهر از ماده ژله‌ای استفاده شده است. به طور معمول این ماده ژلاتینی قطر 3 میلی متر دارد که با توجه به ابعاد مهر برش داده می‌شود و طی فرایندی به پایه‌ی مهر متصل می‌شود. این سری از مهرها به دلیل دوام و طول عمر بالا و همچنین قیمت مناسب بیشترین کاربرد را دارند. مهر ژلاتینی به دو دسته‌ی فوری و معمولی تقسیم بندی می‌شود که با توجه به انتخاب مشتری در طرح‌های مختلف قابل اجرا می‌باشد.

آشنایی با ساخت مهر فوری، اهمیت، مزایا و کاربردهای مختلف آن

مهر لیزری

 مهر لیزری از جدیدترین مدل مهرهایی است که تولید و عرضه می‌شود. این مهر را به عنوان مهر نوری نیز می‌شناسند. نحوه‌ی ساخت این مدل مهر به این صورت است که طرح دلخواه روی فوم مخصوص منتقل می‌شود. این مهرها مخزنی به اسم کارتریج دارند که جوهر دورن مخزن به فوم منتقل شده و به این ترتیب طرح مهر روی کاغذ نقش می‌بندد. از مزیت‌های این مهرها می‌توان به ابعاد و وزن کمتر، زیبایی بیشتر اشاره داشت.

آشنایی با ساخت مهر فوری، اهمیت، مزایا و کاربردهای مختلف آن

طراحی و ساخت انواع مهر

از آنجا که ساخت مهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است همچنین به دلیل کاربرد گسترده‌ای که مهرها در انواع کسب و کار، موسسات، شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف دارند بنابراین برای هر رسته‌ی شغل ها از جمله مهر وکالت می‌توان از یک مهر مخصوص استفاده کرد. در واقع در بین مهرهایی که عرضه می‌شود هر کدام از آنها در یک زمینه بیشترین کارایی را دارند. در ادامه به انواع مدل‌های مهر اشاره داریم.

مهر اتوماتیک: یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار مهرها نوع اتوماتیک آن‌هاست. مهر اتوماتیک به دلیل اینکه نیاز به استامپ نداشته و جوهر مورد نیاز خود را درون مخزن کارتریج به همراه دارد کاربرد گسترده‌تری دارد. ساخت مهر اتوماتیک به دو صورت لیزری و ژلاتینی قابل عرضه می‌باشد.  از مزیت‌های این مهرها می‌توان به طول عمر بالا اشاره داشت.

مهر چند رنگیکی دیگر از مدل‌های مهر که طرفداران مختص به خود را دارد مهر رنگی یا مهر چند رنگ است. این مدل از مهرها به طور هم‌زمان از چندین رنگ مختلف برخوردار می‌باشند. در مقایسه با دیگر مدل‌های مهر می‌توان گفت زیباتر و جذاب‌تر است. می‌توانید لوگو و برند شرکت خود را به کمک مهر رنگی به دیگران معرفی کنید.

مهر برجسته: ساخت مهر برجسته برای برخی اصناف ضروری و حائز اهمیت است. به طور معمول مهر برجسته برای اسناد رسمی قابل استفاده می‌باشد.

مهر جیبی: عموما مهر جیبی مصرف شخصی دارد. همچنین برای مشاغلی که به طور دائم نیاز دارند که مهر را همراه خود داشته باشند بهترین گزینه به شمار می‌آید. ساخت مهر جیبی به دو حالت ساده و لیزری قابل اجرا می باشد. از مزیت‌های این مدل مهر می‌توان به ابعاد بسیار کوچک مهر و وزن مناسب آن اشاره داشت. این مهرها بدون اشغال فضا به‌راحتی قابل حمل می‌باشند.

مهر برنجی: یکی دیگر از مدل‌های محبوب انواع مهر می‌توان به نوع برنجی اشاره داشت. همان‌طور که از اسم آن می‌توان حدس زد در ساخت مهر از آلیاژ برنج استفاده شده و طرح دلخواه مشتری به کمک دستگاه روی مهر حک می‌شود.

 سفارش آنلاین و ساخت مهر فوری

سفارش محصولاتی مانند مهر که مانند شناسنامه و امضا شرکت هستند بسیار حساس است. بنابراین باید توسط مهرسازی‌های معتبر انجام شود؛ ما به شما سایت مهرسازی پگاه به آدرس سایت mohrpegah.com را برای سفارش ساخت مهر پیشنهاد می‌کنیم.

ما در مهر پگاه در تلاشیم با ارائه‌ی خدماتی نوین سفارش شما را در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت عرضه کنیم. شما می‌توانید ساخت مهر فوری و سفارش آنلاین انواع مدل‌های مهر را از ما بخواهید. ما در این مجموعه با استفاده از متریال درجه یک و دستگاه‌های پیشرفته انواع مدل‌های مهر مناسب کسب و کارهای مختلف، موسسات، شرکت‌ها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت طراحی و عرضه می نماییم.

نظرات بینندگان