arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱

سرلشکر باقری: دشمن، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته است / در این جنگ تفاله‌های سلطنت‌طلب، منافقین کوردل و گروهک‌های تروریستی، عمله‌ میدانی دشمن هستند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اندک صحنه‌های آشوب در این روزها، در گوشه و کنار کشور و تمرکز دشمن روی مناطق قومی و مذهبی، نمونه‌ای از انتحار دشمن است که با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌های گسترده، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دشمن با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌ها، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته اظهار کرد: در این جنگ تفاله‌های سلطنت‌طلب، منافقان کوردل و گروهک‌های تروریست، عمله‌ میدانی دشمن هستند.

 سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را به مسلمین جهان تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:‌ ولادت سراسر نور و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) را خدمت هموطنان گرامی و همه پیروان راستین آن حضرت در سراسر گیتی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ همچنین میلاد باسعادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را تبریک می‌گویم. 

این پیام می‌افزاید: زندگی مسالمت‌آمیز و نوع‌دوستانه‌ ایران عزیز در طول تاریخ با تنوع زیبای اقوام و مذاهب مختلف، نه‌ تنها تهدید نبوده، که همواره به‌عنوان یک فرصت بی‌نظیر توانسته است در بزنگاه‌های مختلف تاریخی به نقطه قوت و اتکای مؤثر و بلکه به یکی از پایه‌های استحکام و مؤلفه قدرت ملی تبدیل شود؛ که تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس از مصادیق آن است.دشمن، اما با درک این حقیقت و ناکامی از به‌کارگیری روش‌های مقابله با ایران اسلامی اکنون می‌کوشد که این قدرت ملی را از درون متزلزل کند؛ که صد البته با بینش عمیق مردم باز هم شکست خواهد خورد؛ البته لازمه تداوم تحمیل این شکست‌ها، شناخت دقیق صحنه است.

باقری در پیام خود، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را دو لبه‌ یک قیچی برای ایجاد اختلاف در ملل اسلامی و تهی ساختن کشورهای اسلامی از حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) خواند و تصریح کرد: اندک صحنه‌های آشوب در این روزها، در گوشه و کنار کشور و تمرکز دشمن روی مناطق قومی و مذهبی، نمونه‌ای از انتحار دشمن است که با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌های گسترده، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته است. در این جنگ تفاله‌های سلطنت‌طلب، منافقین کوردل و گروهک‌های تروریستی، عمله‌ میدانی دشمن هستند؛ اما مردم در چهار دهه گذشته این گروه‌ها را کنار زده‌اند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان تاکید کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا با تمسک به آموزه‌های دین مبین اسلام، بار دیگر ضمن تأکید بر برادری میان تمام ایرانیان و همه مسلمانان و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری چهره‌های دروغین و نقاب‌زده‌ی اسلام آمریکایی و انگلیسی را افشا کنیم.

نظرات بینندگان