arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۸۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

مدیرعامل شهروند: به دستور مراجع ذیصلاح قیمت گوشت قرمز 30 درصد افزایش یافت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند گفت: به دستور مراجع ذیصلاح قیمت گوشت قرمز 30 درصد افزایش یافته است.

قدرت‌الله گودرزی در جمع خبرنگاران با اشاره به فروش ویژه ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های شهروند گفت: امسال با سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی در قیمت‌ها با توجه به شرایط اقتصادی صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه قیمت کالاها در بازار بالاست گفت: با تأمین کنندگان جلسه گذاشته تا از آنها تخفیفاتی در این زمینه بگیریم.
 
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به اینکه بیش از 100 قلم کالا که حدود 2 هزار بارکد است و مورد نیاز شهروندان است در ماه رمضان توزیع می‌شود گفت: این اقلام پروتئینی، لبنی، خوارو بار و غیره است و حدود 5 تا 25 درصد تخفیف دارد.
 
وی به فروش ویژه ماه رمضان در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: از چند سال گذشته کالاها با کیفیت و قیمت مناسب در این زمان عرضه شده است.
 
به گفته مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند فروش ویژه از ابتدای ماه رمضان آغاز و تا آخر ماه رمضان ادامه دارد.
 
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ارائه مرغ و گوشت در فروشگاه‌های شهروند گفت: در بازار قیمت مرغ دیروز تا حدود 8 هزار تومان بود اما در فروشگاه‌های شهروند زیر 6 هزار تومان عرضه می‌کردیم.
 
وی در خصوص افزایش قیمت گوشت گوساله گفت: به صورت رسمی از سوی سازمان‌های ذیربط اعلام شده که قیمت گوشت گوساله 30 درصد افزایش یابد.
 
وی ادامه داد: مدتی میزان گوشت گوساله و چرخ کرده کمتر بود اما در حال حاضر مشکل کمتر شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه شهروند توزیع کننده است گفت: ما تأمین کننده نیستیم و طبق دستور شهردار تهران حاشیه خود را کاهش داده‌ایم.


منبع: خبرگزاری فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
hasan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
1
اخه چرا همه چيز بايد تو كشور ما برعكس باشه مثل قيمت طلا قيمت اجناس در ماه رمضان دستمزد افرادي به نسبت مفيد بودنشان وخيلي چيزاي ديگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
1
اي كاش يه بار با اين اقزايش قيمتها مردم خريد نميكردند و ميذاشتن معلوم بشه كه كي مجبوره كوتاه بياد، نه اينكه برن صف بايستن و جيب عوامل رو پر پول كنن!
هاج و واج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
1
همین امروز صبح برای خرید گوشت به شهروند رفتم و با دیدن جهش دوباره قیمت گوشت سرم گیج رفت اما بادیدن صحنه تاسف آور مادری که بادیدن قیمت نجومی انواع گوشت ها گوشه لبش رو گزید و بعد با سبد خالی فروشگاه رو ترک کرد چشمام سیاهی رفت. خدایا خودت کمک کن
نظرات بینندگان