arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

چگونه لوازم جانبی گوشی را در اینترنت بفروشیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه لوازم جانبی گوشی را در اینترنت بفروشیم؟

دیروز به طور اتفاقی مطلب جالبی در اینترنت خواندم که من را به شدت به فکر فرو برد. شاید باورتان نشود اما آمارها نشان داده است که امروزه تعداد تلفن‌های همراه، بیش‌تر از تعداد افراد شده است. به طوری که هر شخصی ممکن است دو یا چند گوشی به طور همزمان داشته باشد.

در حال حاضر اکثر نیازهای افراد با استفاده از تلفن همراه برطرف می‌شود. از همین رو گوشی به عنوان ضروری‌ترین وسیله در زندگی تبدیل شده است. از طرفی همه ما روزانه حداقل چند ساعت از تلفن همراه استفاده می‌کنیم. تلفن‌های همراه هم بدون داشتن لوازم جانبی از جمله شارژر، کارایی خود را از دست می‌دهند. از همین رو تقاضا برای لوازم جانبی گوشی همیشه وجود دارد.

در این مقاله از پرتال راه‌اندازی و ساخت سایت با 3 روش مختلف را یادگرفته و کسب درآمد از فروشگاه لوازم جانبی خود خواهید کرد.

با خود فکر کردم که با توجه به تقاضای همیشگی مردم از لوازم جانبی، قطعا راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش آن‌ها، تجارت سودآوری خواهد بود.

از همین رو تصمیم خود را گرفته و تحقیقات اولیه برای ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی را شروع کردم. اگر شما هم قصد راه‌اندازی فروشگاه آنلاین لوازم جانبی گوشی را دارید، پیشنهاد می‌کنم که از تحقیقات پرتال درباره سایت ساز و فروشگاه ساز  استفاده کنید و باهم یادبگیریم که چطور با گوگل یک سایت رایگان بسازیم؟

اصلا چرا باید فروشگاه اینترنتی برای لوازم جانبی بسازیم؟

لوازم جانبی موبایل از آن دسته وسایلی بوده که نیاز همیشگی افراد است؛ از همین رو متقاضیان دائمی برای خرید دارد. از طرفی اکثر فروشگاه‌های لوازم جانبی به صورت حضوری بوده و کمتر کسی در حوزه آنلاین فعالیت می‌کنند. این فعالیت کم سبب شده که رقابت بین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم جانبی بسیار کم شود.

هم‌چنین روزانه مدل‌های جدیدی از گوشی‌ وارد بازار شده که همه آن‌ها نیاز به لوازم جانبی دارند. از آن طرف طبق آمارهای موجود، اکثر افراد به طور متوسط، هر 6 ماه یک بار نیاز به ارتقا گوشی‌های خود دارند. به همین دلیل بازار لوازم جانبی گوشی همیشه داغ بوده و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

آموزش قدم به قدم راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی

ساخت فروشگاه اینترنتی برای لوازم جانبی و به طور کلی تمامی محصولات، نیازمند اطلاعات اولیه بوده که آن‌ها را در زیر معرفی می‌کنیم:

1.تحلیل بازار لوازم جانبی موبایل

پیش از شروع هر کاری، در ابتدا باید تمامی جوانب کار را سنجیده و سپس اقدام کنید. مثلا در ابتدا بررسی کنید که نیاز اکثر مردم چه چیزی بوده و سپس برای تامین آن تلاش کنید. هم‌چنین رقبای خود را پیدا کرده و راه دیده شدن خود را در بین آن‌ها پیدا کنید.

 از طرفی در انتخاب نوع محصولات، نهایت خلاقیت را به خرج دهید. به این صورت که به دنبال وسایل خاص برای فروش باشید. شما با این کار خود را از سایر رقبا جدا کرده و دلیل قانع کننده‌ای را برای خرید به مشتریان می‌دهید.

چگونه لوازم جانبی گوشی را در اینترنت بفروشیم؟

2. پیدا کردن تامین کننده اجناس باکیفیت

 مهم‌ترین اقدام برای ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی را می‌توان به تامین لوازم با کیفیت اشاره کنیم؛ زیرا محبوبیت شما در بین مردم، به کیفیت اجناس‌تان بستگی دارد. کافی است که در بازار لوازم جانبی موبایل، بهترین تامین کننده را برای فروشگاه‌تان پیدا کرده و محصولات را به صورت عمده بخرید. خرید عمده محصولات، به شما امکان فروش ارزان‌تر به مشتری را می‌دهد. در نتیجه مشتری هم با دیدن قیمت‌های مقرون به صرفه، شما را برای خرید انتخاب می‌کند.

3. مشخص کردن راه‌های فروش اینترنتی

به طور کلی راه‌های مختلفی برای فروش اینترنتی محصولات وجود داشته که به شرح زیر است:

ساخت وب‌سایت اینترنتی

بهترین راه برای فروش اینترنتی لوازم جانبی را می‌توان به ساخت فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم. در فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات مانند فروشگاه حضوری در دسترس مشتریان قرار گرفته و روند بسیار آسانی برای خرید دارد.

برای ساخت فروشگاه اینترنتی به راحت‌ترین روش، کافی است که به وب‌سایت پرتال مراجعه کنید. در پرتال مقاله‌هایی هم‌چون آموزش ساخت سایت فروشگاهی  وجود داشته که به شما در راه‌اندازی فروشگاه‌تان کمک می‌کند. هم‌چنین سایت‌های از پیش آماده شده‌ای را هم به شما پیشنهاد داده و در کمترین وقت، سایت مورد نظرتان را می‌سازد.

 فروش از طریق فضای مجازی

استفاده از اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای فروش لوازم جانبی گوشی است؛ چرا که میلیون‌ها کاربر از آن استفاده کرده و امکان تبلیغ در آن وجود دارد. برای فروش در اینستاگرام، کافی است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس محصولات را در قالب پست و استوری به افراد ارائه دهید.

 فروش با استفاده از پلیس مارکت‌ها

اگر به هر دلیل امکان ساخت فروشگاه اینترنتی برایتان وجود نداشته و یا بازدید کننده‌های زیادی را در فضای مجازی به خود جذب نکرده‌اید، حتما به پلیس مارکت‌ها برای فروش مراجعه کنید. این سایت‌ها با دریافت هزینه، امکان فروش محصولات‌تان را در سایت‌شان فراهم می‌کنند.

4. انجام تبلیغات

پس از ساخت فروشگاه و بارگذاری محصولات در آن، نوبت به تبلیغ فروشگاه اینترنتی می‌رسد. توجه داشته باشید که حتما تکنیک‌های بازاریابی برای جذب مشتری را یاد بگیرید. هم‌چنین در فضاهای مختلف از جمله سایت شخصی، اینستاگرام، تلگرام و یا نوشتن رپورتاژ، فروشگاه لوازم جانبی فروشگاه خود را تبلیغ کنید.

جان کلام

با توجه به نیاز مردم به لوازم جانبی گوشی، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای آن پیشنهاد معقولی به نظر می‌رسد. اما برای فروش محصولات در اینترنت، حتما نیاز به سایت فروشگاهی پیدا می‌کنید. سایت ساز و فروشگاه ساز  پرتال برای ساخت فروشگاه بهترین گزینه است زیرا قیمت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بسیار مقرون به صرفه‌ داشته و دارای ضمانت هفت روزه استفاده رایگان از سایت است.

نظرات بینندگان