arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

جوابیه ای در مورد خبر " افتتاح جاده ناتمام توسط رئیس جمهور"

افتتاح جاده ناتمام توسط احمدی­ نژاد در زنجان
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اداره كل راه وشهرسازي استان زنجان با ارسال جوابیه ای به «انتخاب» در مورد خبر «افتتاح جاده ناتمام توسط احمدی­ نژاد در زنجان» آورده است:

احتراماً پیرو درج مطلبی در آن رسانه، مبنی بر افتتاح جاده ناتمام زنجان-تهم-چورزق،جوابیه ذیل جهت استحضار و انعکاس ، ایفاد می گردد.

افتتاح جاده زنجان- تهم- چورزق توسط ریاست محترم جمهور، پس از اتمام کامل کلیه مراحل ساخت، نصب علائم ایمنی و تابلوهای اخطار در طول مسیر و نیز خط کشی کامل کل مسیر ونصب گاردریل، انجام گرفت.

همچنین فعالیت ماشین آلات راهسازی در روز مراسم در چند نقطه ازمحور ، برای آماده سازی باند، جهت فرود هلی کوپتر حامل رئیس جمهورمحترم بود اما متأسفانه در آن رسانه این گونه وانمود شده است که ماشین آلات مذکور برای ادامه عملیات ساخت جاده، فعالیت می کردند.

خاطر نشان مي سازد: اين محور از تاريخ 3 خرداد سال جاري به طورغير رسمي زير بارترافيك بوده و عبور ومرور جريان داشته است و نيز قبل از افتتاح رسمي، هيئت بازرسي از طرف رئيس جمهور به همراهي استاندار از پروژه بازديد به عمل آورده وپس از تآييدكردن ، به طور رسمي افتتاح شد.

در پایان ضمن تأکید بر لزوم اطلاع رسانی صحیح و صادقانه، به اطلاع می رساند این اداره کل آماده ارائه هرگونه اطلاعات جامع و صحیح به اصحاب رسانه می باشد. ضمناً در صورت نياز، از نماينده محترم آن رسانه دعوت می شود ضمن بازدید مجدد ازجاده زنجان- تهم- چورزق، حقایق مربوط به این پروژه را آنگونه که هست منعکس فرمایند.

روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان
نظرات بینندگان