arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱

کانیه وست به تارانتینو اتهام دزدی زد؛ ایده «جنگو» از موزیک من آمده است

کانیه در یک مصاحبه مدعی شد که کوئنتین تارانتینو کارگردان و جیمی فاکس بازیگر ایده فیلم «جنگوی زنجیرگسسته» محصول ۲۰۱۲ را بدون اجازه از اثر او گرفته اند. کانیه وست که البته از سال ۲۰۲۱ به این طرف نام خود را به «یه» تغییر داده است در این باره گفت: در سال ۲۰۰۵ ایده مشابهی را برای موزیک ویدیویی به نام «پول پرست» با حضور فاکس داشتم. در این موزیک ویدیو که سال ۲۰۰۵ منتشر شد یه وست و جیمی فاکس را در حال رقص با حالت‌های مختلف با چندین تدوین نشان می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کانیه در یک مصاحبه مدعی شد که کوئنتین تارانتینو کارگردان و جیمی فاکس بازیگر ایده فیلم «جنگوی زنجیرگسسته» محصول ۲۰۱۲ را بدون اجازه از اثر او گرفته اند.

به گزارش  ورایتی، کانیه (یه) وست خواننده مشهور در یک مصاحبه با پیرز مورگان مدعی شد که کوئنتین تارانتینو کارگردان و جیمی فاکس بازیگر ایده فیلم «جنگوی زنجیرگسسته» محصول ۲۰۱۲ را از او گرفته اند.

کانیه وست که البته از سال ۲۰۲۱ به این طرف نام خود را به «یه» تغییر داده است در این باره گفت: در سال ۲۰۰۵ ایده مشابهی را برای موزیک ویدیویی به نام «پول پرست» با حضور فاکس داشتم.

در این موزیک ویدیو که سال ۲۰۰۵ منتشر شد یه وست و جیمی فاکس را در حال رقص با حالت های مختلف با چندین تدوین نشان می دهد. اگر چه محصول نهایی شباهت چندانی به فیلم «جنگوی زنجیرگسسته» تارانتینو ندارد با این حال این موضوع مانع نشد که این رپر ادعای خود را مطرح نکند.

وست در این مصاحبه گفت: ایده «جنگو» از موزیک ویدیوی «پول پرست» من به جیمی فاکس و سپس به تارانتینو رسید. این مصاحبه وست از این نظر قابل توجه است که تارانتینو قبل از آمدن فاکس به پروژه «جنگوی زنجیرگسسته» افرادی چون ویل اسمیت و مایکل کی ویلیامز را برای نقش اصلی در نظر گرفته بود.

یه وست در هفته‌های اخیر پس از انتشار بیانیه‌های یهودی‌ستیزانه در رسانه‌های اجتماعی به سطح تازه ای از جنجال سازی رسیده است. حساب کاربری این خواننده در نتیجه بیانیه هایش در رسانه های توییتر و اینستاگرام محدود شده است.

منبع: صبا

نظرات بینندگان